• دو شنبه 5 آذر 1397
  • الإثْنَيْن 17 ربیع الاول 1440
  • 2018 Nov 26

پایان شهرفروشی آغاز اقتصاد مبتنی بر فرهنگ

پیروز حناچی: یکی از برنامه‌های من «اقتصاد مبتنی بر فرهنگ» است؛ برنامه‌ای که کتاب در آن نقش مؤثر و مهمی ایفا می‌کند
رویکرد شهر تغییر کرده‌است. دیگر قرار نیست ساخت‌وساز اساس درآمدهای شهری باشد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام، مهمانان کنفرانس وحدت و قشرهای مختلف مردم مطرح کردند

وحدت و یکدلی؛ تنها‌ راه غلبه دنیای اسلام بر توطئه‌ها

در خجسته سالروز میلاد پیامبر رحمت و هدایت حضرت رسول اکرمص و حضرت امام صادقع، مسئولین نظام، مهمانان شرکت‌کننده در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

تهران، شهری که تاب‌آوری آن مورد سؤال است

تاب‌آوری شهری یکی از رویکردهایی است که هم‌اکنون مورد توجه اندیشمندان و نظریه‌پردازان حوزه شهرسازی و برنامه‌ریزی قرار گرفته است.

توسعه مبتنی بر اقتصاد فرهنگ راهبردی جدید در اقتصادشهری

مدیریت شهری پویا، مستلزم درک شهر به‌مثابه یک منشور است. وجوه مختلف این منشور در‌بر‌دارنده ساحت‌های گوناگون حیات شهری و پدیدآورنده شهر و مدیریت شهری به‌عنوان یک نهاد اجتماعی است.

مدیری با عملکرد فراموش‌نشدنی

در سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها و مجموعه‌های حرفه‌ای برخی افراد و اسامی به یاد ماندنی هستند و بر وجودشان آثاری مترتب است که باقی می‌ماند و با رفتن ایشان به‌زودی فراموش نمی‌شوند.

وداع مولاوردی با دولت

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، شهیندخت مولاوردی از موفق‌ترین مدیران دولت‌های یازدهم و دوازدهم و حتی شاید موفق‌ترین آنها در حوزه خود بود.

گام بلند سران قوا برای مقابله با پول‌های کثیف

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی 3 قوه در جلسه عصر شنبه به پیشنهادهای بانک مرکزی به منظور تسهیل و شفاف‌سازی‌ مبادلات بانکی و مقابله مؤثرتر با پولشویی رأی مثبت داد.
بابک بیات که بود و چه کرد؟

ملودی‌هایی مثل شهر

«آدم ناب، آدم عاشق هنر است. یک موسیقی‌دان وقتی عاشق موسیقی است از آن حس بهره می‌برد برای ساخت کار خوب». این تعریف خودش است از آدم ناب، از آدمی که بی‌شباهت به‌خودش نبود.