• یکشنبه 15 مهر 1397
  • الأحَد 26 محرم 1440
  • 2018 Oct 07

غوغای بی‌سند مخالفان FATF

مجلس امروز 90دقیقه زودتر تشکیل جلسه می‌دهد تا لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم یا همان CFT را بررسی کند اما مخالفان این لایحه نه 90دقیقه که یک هفته زودتر هیاهوی بلند خود را سرداده‌اند.
تحقیقات 40سال پیش درباره پایتخت ایران چه واقعیت‌هایی را نشان می‌دهند؟

«تهران 56» ما در آینده این پژوهش زندگی می‌کنیم

با پژوهشی که 40سال پیش آینده تهران را پیش‌بینی کرده چگونه می‌توان مواجه شد؟ می‌خواهیم پا را فراتر از پژوهش مورد اشاره نهیم و اینگونه طرح کنیم.

تصور اشتباه صرفه‌جویی اینترنت

ماجرای اینترنت در ایران همیشه متفاوت از کشورهای دیگر دنیا بوده است.

ابهامات تکراری و نگرانی‌های غیرضروری

پس از تأخیرهای پی‌درپی و با هدف بررسی بیشتر همه ابعاد الحاق ایران به کنوانسیون منع تامین مالی تروریسم که از سال 1381در دست بررسی دولت قرار داشته است، این موضوع امروز در دستورکار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همدلی و پیروزی حامیان فضای مجازی

در روزهای اخیر آنچه بیش از افت قیمت دلار و واقعی‌تر شدن قیمت آن حاوی ارزش و توجه بود پیروزی حامیان فضای مجازی و استفاده از آن بر حامیان محدود‌سازی‌ بود.

تهران نماد همگرایی ملی است

عصر 14 مهر، اولین باران پاییزی سال 97 خیابان‌های تهران را شسته بود و همین باران که هوای خنک پاییز را جایگزین گرمای روزهای تابستانی کرده‌بود، اجرای مراسم «روز تهران» را از فضای باغ موزه کاخ گلستان به سالن مجاور این مجموعه منتقل کرد.

شکار طلایی پلیس

«سکه» کماکان در صدر خبر‌هاست؛ از صدور حکم اعدام برای سلطان آن تا دستگیری متهم فراری سکه ثامن با حدود 300میلیارد تومان کلاهبرداری «طلایی».

رؤیای سهراب روی پرده نقره‌ای

خیلی کم پیش آمده که زندگی شاعران بهانه‌ای برای یک فیلمساز باشد تا یک اثر سینمایی بر پرده نقره‌ای بنشیند.

صدای ایران از نیویورک