18
یکشنبه 15 مهر 1397
شماره 7497
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پیام‌های خود را با این شماره در میان بگذارید
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: در نیمه نخست امسال 65 هزار و 300 کیلوگرم محصولات فرعی غیرچوبی جنگلی و مرتعی از این استان صادر شد.
مرکز شهرستان اسلام‌آباد در جنوب کرمان که به دلیل احاطه شدن در خطوط ۴ رودخانه، زمین‌های حاصل‌خیز و نخلستان‌های انبوه، از گذشته رودبار نام گرفته بود با خشک شدن رودخانه‌ها بخش عظیمی از سطح زیر کشت خود را از دست داده است.
روستا
امروز 15 مهر، روز ملی روستا و عشایر، است.

قربانی باران

صاعقه، سیل و آب‌گرفتگی در گیلان و مازندران شنبهدیروز جان6 نفر را گرفت
آب‌و‌هوا
پاییز از راه رسید،‌ باران هم. هرچند هفته پیش برخی شهرهای شمالی بارندگی پاییزی و هوای مطبوع را تجربه کرده بودند، اما طی چند روز گذشته باران روی دیگری نشان داد؛ 5 نفر بر اثر صاعقه، سیل و آب‌گرفتگی در گیلان و مازندران جان باختند.
شترها در تالاب هامون

شترها در تالاب هامون

مدیر کل حفاظت محیط‌ زیست سیستان ‌و ‌بلوچستان گفت: محیط‌‌بانان زابل یک کاروان 300 نفری شتر را از منطقه حفاظت شده بستر تالاب هامون بیرون راندند.
سوءتغذیه در مناطق زلزله‌زده
سوءتغذیه در مناطق زلزله‌زده
کودکان بخش‌های محروم شهر سرپل ذهاب در استان کرمانشاه و حاشیه‌اش به دلیل فقر و سوءتغذیه با چشمانی بی‌فروغ و گونه‌هایی کم‌خون و رنگ‌پریده چیزی از سرخوشی‌های کودکانه نمی‌دانند.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
یکی از شهروندان ساکن در کردستان در تاریخ 26 شهریور در ستون صدای همشهری صفحه ایرانشهر در مطلبی با عنوان «جاده نامناسب موچش» به وضع این جاده انتقاد کرده بود.