• پنج شنبه 24 خرداد 1397
  • الْخَمِيس 30 رمضان 1439
  • 2018 Jun 14

مشکل اصلی امروز ما جنگ روانی است

نوسانات و تلاطم‌های این روزها در بازار بیش از آنکه ریشه در واقعیت داشته باشد، ناشی از جنگ روانی است/ از رشد منفی در کشور به رشد مثبت اقتصادی رسیده‌ایم، چرا باید از صندوق رأی ناامید باشیم؟

دورهمی‌جهانی ‌ایرانی‌ها

تب فوتبال فراگیر می‌شود/ آزادی؛ برای تجربه شادی‌جمعی/ مجوز تماشای 6 بازی/ در سینماها و ورزشگاه‌ها صادر شد

بازی‌های جام جهانی فرصتی برای یکدل شدن

یکی ازمصادیق بارز و تأثیرگذار دنیای جدید بحث فوتبال است. فوتبال به‌عنوان یک بازی جمعی امروز در جهان جزو پربیننده‌ترین ورزش‌ها و البته تفریحات و اوقات فراغت محسوب می‌شود.

میزبانی بزرگ

مروری بر تدارکات شهرداری تهران برای میلیون‌ها روزه‌دار در نماز عید سعید فطر
میزبانی بزرگ از میلیون‌ها روزه‌دار تهرانی، در مصلای تهران، آن هم به مناسبت عید سعید فطر، اتفاقی است که هرساله رخ می‌دهد، تقریبا 40سال بعد از نخستین نماز عید سعید فطر، روز عید، نماز عید فطر به امامت رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی ره تهران برگزار خواهد شد.

گردهمایی روزنامه‌نگاران

مراسم افطاری اهالی مطبوعات در سه‌شنبه‌شب، پر از تازگی دیدارها و همبستگی اعضای انجمن روزنامه‌نگاران تهران بود.

عرضه قطره‌چکانی خودرو مشتریان را سردرگم کرد

کاهش شدید عرضه و رشد لجام‌گسیخته قیمت خودرو بار دیگر موجب سردرگمی مشتریان در طرح‌های عیدانه فروش نقدی و پیش‌فروش شرکت‌های خودروسازی شد.
گفت‌وگو با «محمدحسین میثاقی» که گزارش‌هایش از حواشی جام جهانی روسیه پر انرژی و هیجان انگیز است

آرژانتین و برزیل فینال رویایی من

10سال است که در تلویزیون برنامه اجرا می‌کند اما بیشتر در این چندسال اخیر شناخته شد و آنقدر اجرایش جذاب و صمیمانه بود که خیلی زود به یکی از چهره‌های محبوب فوتبال‌دوستان و به‌ویژه جوانان تبدیل شد و بعد هم پایش به‌عنوان چهره میهمان به برنامه‌های گفت‌وگو محور و پرطرفداری مثل خندوانه، کتاب‌باز و دورهمی باز شد.