05
سه شنبه 30 شهریور 1400
شماره 8320
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
قیمت هر کیلو نبات به ۷۶ هزار تومان رسید. به گزارش همشهری، با افزایش قیمت شکر، دیگر محصولات تولیدی بر پایه شکر هم رشد قیمت داشته اند و بر همین اساس قیمت نبات هم تا نزدیک ۸۰هزار تومان رشد کرده است.
قیمت گوشت بوقلمون در میادین میوه و تره بار کاهش یافت. به گزارش همشهری، قیمت گوشت بوقلمون بعد از جهش ۳۲ درصدی در ابتدای سال، از اواخر اردیبهشت روند کاهشی به‌خود گرفت و در آخرین تغییر قیمت، ۹ درصد ارزان‌تر شد.

اثر واکسیناسیون عمومی بر بورس

با کاهش آثار اقتصادی کرونا، در پی تزریق واکسن به بخش بزرگی از جامعه هدف، انتظار می‌رود درآمد شرکت‌های بورس نیز در نیمه دوم سال با رشد بیشتری مواجه شود
بورس
با تسریع در واکسیناسیون و کاهش شیوع کرونا انتظار می‌رود اوضاع اقتصادی صنایعی که از کرونا آسیب دیده‌اند نیز بهبود یابد و درآمد شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های بورس هم افزایش یابد.
حداکثر قیمت خرده‌فروشی هر شانه تخم‌مرغ 43هزارتومان

حداکثر قیمت خرده‌فروشی هر شانه تخم‌مرغ 43هزارتومان

کاهش تولید، علت اصلی افزایش اخیر قیمت تخم‌مرغ است
کاهش تولید مرغ و رشد نسبی تقاضای این محصول در آستانه فصول سرد سال، زمینه افزایش قیمت تخم‌مرغ را فراهم کرده است.
بانکداری گران
بانکداری گران
همشهری تازه‌ترین گزارش مالی بانک ملی را تحلیل می‌کند
با دستور وزیر اقتصاد ظهر شنبه‌صورت‌های مالی بانک ملی ایران برای نخستین بار از طریق سامانه کدال منتشر شد. انتشار این صورت‌های مالی گام مهمی در شفاف‌سازی‌ اطلاعات اقتصادی دولت است که دولت‌های قبل هیچ‌کدام به آن اهمیتی نمی‌دادند و حتی در بسیاری موارد اطلاعات اقتصادی دولت را بی‌مورد پنهان می‌کردند.