07
یکشنبه 1 مرداد 1402
شماره 8837
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبرهای کوتاه

درپی اقدام توهین‌آمیز کشورهای سوئد و دانمارک به ساحت مقدس قرآن کریم، نماینده چین در دفتر سازمان ملل در «ژنو» هرگونه اهانت به کتاب مقدس مسلمانان را محکوم کرد.
ویژه
شیخ محمد یزبک، رئیس هیأت شرعی حزب‌الله لبنان گفت که بیانیه نشست پنج جانبه در واقع با افکار آمریکایی در قالب نظر نشست پنج جانبه تنظیم شده است.
گزارش2
یک رسانه نزدیک به سیاستمداران جمهوری‌خواه در آمریکا مدعی شده که روسیه با درس‌هایی که از ایران آموخته تحریم‌های اعمال‌شده از سوی کشورهای جهان را دور می‌زند.

سندرم جسارت به کتب آسمانی در غرب

سوزاندن کتب مقدس در غرب بخشی از بدعت کتاب سوزی در این کشورهاست که از زمینه‌های تاریخی برخوردار است
گزارش1
نامش لیبرالیسم و ادعایش آزادی عقیده است، اما توهین به عقاید را بیش از خود عقاید قبول دارد. لیبرالیسم سال‌هاست که چارچوب فکری غالب در کشورهای غربی ازجمله کشورهای حوزه اسکاندیناوی است و لیبرال‌ها سال‌هاست به بهانه آزادی بیان سایر عقاید را مورد هجمه و توهین قرار می‌دهند.

پشت پرده غیبت مرموز وزیر خارجه چین

«چین گانگ»‌ وزیر خارجه چین، کجاست؟ این پرسشی است که از چند هفته گذشته که ارشدترین دیپلمات پکن در انظار عمومی ظاهر نشده مرتبا پرسیده می‌شود.
نقل‌قول خبر/ اختصاص 10میلیارد دینار به ساخت پاسگاه در مرز عراق با ایران
عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق: ما موافقت هیأت وزیران برای تخصیص ۱۰میلیارد دینار به‌منظور ساخت پاسگاه در مرزهای سلیمانیه با ایران را کسب کرده‌ایم.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
نیروهای امنیتی بحرین تعدادی از پرچم‌ها و بیرق‌های مربوط به سوگواری ایام محرم را در خیابان‌های این کشور جمع‌آوری کردند.