• یکشنبه 1 مرداد 1402
  • الأحَد 5 محرم 1445
  • 2023 Jul 23

اتمام 50 درصد از پروژه‌های نیمه‌تمام دوره قبل

شهردار: میراث‌دار 20هزار میلیارد تومان از پروژه‌های نیمه‌تمام دوره قبل هستیم
صبح روز گذشته نشست خبری علیرضا زاکانی، شهردار تهران پیرامون حوزه فنی و عمرانی شهرداری و در یکی از مهم‌ترین کلان‌‌پروژه‌های شهر، یعنی بزرگراه شهیدبروجردی برگزار شد. از این‌رو شاید بتوان گفت که دومین نشست خبری-میدانی شهردار تهران در مدیریت شهری ششم رقم خورده است.
پیام رهبر معظم انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن

اشد مجازات

رهبرمعظم انقلاب در پیامی، جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطرآفرین خواندند و تأکید کردند: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است.

فداکاری کارشناسی

یکم. در خبرها آمده بود آقای قالیباف در دیدار با دانشجویان در پاسخ به انتقاد یکی از حاضران در مورد تشکیل وزارت بازرگانی گفته است با این تصمیم مخالف بوده ولی دولت اصرار به تشکیل وزارتخانه داشته است.

قرآن هنوز هم معجزه می‌کند

در کشاکش رقابت هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، درست همان موقع که میلیاردر نیویورکی، به مسلمانان فحاشی می‌کرد و آنها را تروریست می‌خواند و در مقام نامزد جمهوریخواه ریاست‌جمهوری، ادعا می‌کرد باید مسلمانان را از آمریکا اخراج کنیم، یک خانم آمریکایی مسلمان شد.

خوبی‌ها را منتشر کنیم

«خبر خوب اینکه محرم امسال هم زنده‌ایم.» این متن کوتاه، اما درگیرکننده ذهن را راننده‌ای روی شیشه در ورودی ون به همراه پرچم مشکی زده بود.

تمرچین و صادرات یک میلیارد دلاری در 1401

در همشهری آنلاین بخوانید