07
یکشنبه 7 خرداد 1402
شماره 8784
بین‌الملل
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکست امنیتی آمریکا در محافظت از قاتلان سردار سلیمانی

دریچه
یک نشریه امنیتی از ربوده شدن خودروی «برایان هوک»، مقام دولت دونالد ترامپ و استفاده از آن در یک قتل به‌عنوان شکست امنیتی یاد کرده است.
ویژه
«بنیاد دفاع از دمکراسی ها» با اشاره به توانایی‌های راهبردی و تاکتیکی موشک خرمشهر-4 اذعان کرده است که جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین زرادخانه موشکی غرب آسیا را در اختیار دارد که توانمندی گسترده‌ای را به این کشور می‌دهد.
«ران دسانتیس»، فرماندار فلوریدای آمریکا روز چهارشنبه گذشته به‌صورت رسمی حضور خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کرد تا ترامپ در حزب جمهوری‌خواه برای معرفی خود به‌عنوان کاندید نهایی با یک رقیب سرسخت روبه‌رو شود.
فیلیپ شوفیلد، مجری 61ساله و معروف شبکه ITV انگلیس که درباره رابطه نامشروع خود در محیط کار دروغ گفته و این رابطه را انکار کرده بود، پس از افشای این رابطه، مجبور به کناره‌گیری از کارش پس از 35سال سابقه کار شد.

روسیه برنده برقراری صلح در قفقاز می‌شود؟

غرب سعی دارد تا گوی سبقت را در مذاکرات صلح قره‌باغ از روسیه برباید
گزارش1
رئیس‌جمهور روسیه در پایان نشست سه‌جانبه مسکو با حضور رهبران ارمنستان و جمهوری آذربایجان از روند روبه جلوی مذاکرات صلح به‌رغم وجود برخی مشکلات خبر داده است.

اردوغان درنظرسنجی‌های انتخاباتی پیشتاز است

برخلاف دور اول انتخابات ترکیه، احتمال برنده شدن اردوغان در دور دوم افزایش یافته است
همزمان با فرارسیدن دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، فضای رقابت‌های سیاسی در این کشور کمی سرد به‌نظر می‌رسد.
نقل‌قول خبر/ پیشنهاد عضویت ناتو به اوکراین اشتباه بود
«هنری کسینجر»، وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا: پیشنهاد عضویت اوکراین در ناتو یک اشتباه بزرگ و دلیل آغاز جنگ در این کشور بود.