08
یکشنبه 7 خرداد 1402
شماره 8784
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پلاک مخفی ممنوع!

نگاه
فرقی نمی‌کند، پلاک خودرو یا موتورسیکلت‌تان را با ماسک بپوشانید یا پارچه، روی پلاک چسب بزنید یا سعی در کمرنگ کردنش داشته باشید؛ در هر صورت و با هر روشی که پلاک را مخدوش کنید، مرتکب جرم شده‌اید و باید تاوانش را بدهید.
ویژه
هدف من در زندگی کسب افتخار بود، ولی خُب، مگر افتخار چیست؟ همان عشق به‌دیگران است. میل به‌خدمت به‌آنها برای لذت‌بردن از ستایش آنها.
آیا تاکنون نام «نگارخاتون» را شنیده‌اید؟
مقامات دولتی، گاهی فکر می‌کنند مالک همه‌‌چیز و همه کس هستند و کارهایی می‌کنند که خونخوارترین دیکتاتورهای تاریخ هم نکرده‌اند.

یک روز و میلیون‌ها برگر

یکی از محبوب‌ترین و جهانی‌ترین غذاهای دنیا، برگر یا همبرگر خودمان است که انواع آن در دنیا، میلیاردها نفر هوادار دارد. این غذا، چنان شهرتی عالم‌گیر دارد ‌که امروز، به آن اختصاص داده شده و روز جهانی برگر است.
کشف گوشه‌ای از دنیای ناشناخته

کشف گوشه‌ای از دنیای ناشناخته

هر روز زیر آوار خبرهای خطر انقراض گونه‌های مختلف دنیا بمباران می‌شویم و بارها از آینده خطرناک گونه‌ها در خشکی و دریا شنیده‌ایم.
ناکامی کایل‌ها!
ناکامی کایل‌ها!
بعد از ماه‌ها آماده‌سازی، تلاش کایل‌های آمریکا برای رکوردشکنی جهانی ناکام ماند و با وجود تبلیغات فراوان، نتوانستند نامشان را در گینس ثبت کنند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
به این آمار دقت کنید؛ هر 10دقیقه، یک نفر به لیست انتظار پیوند عضو اضافه می‌شود.
آیا می‌دانستید در سراسر جهان به‌طور معدود، موزه‌هایی وجود دارد که قدمت آثار آن نه به سده و قرن و هزاره، بلکه به میلیون‌ها و میلیاردها سال قبل‌ بر می‌گردد؟