06
چهار شنبه 24 خرداد 1402
شماره 8799
حوادث
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرگ آتشین 4سرنشین خودروی سوخت قاچاق

سرنشینان 2خودرو که حامل سوخت قاچاق بودند، بعد از دیدن مأموران در پست ایست و بازرسی تلاش کردند فرار کنند اما با یکدیگر تصادف کردند تا در حادثه‌ای دلخراش هر 4سرنشین این خودروها جان خود را از دست بدهند.
ویژه
پلیس در تعقیب زن و مردی است که به طرز مرموزی دختری 4ساله را از یکی از بیمارستان‌ها ربوده‌اند. به‌گزارش همشهری، چند روز قبل زن و مردی جوان دختری 4ساله را که بیمار بود به بیمارستانی در جنوب تهران بردند و او به‌دلیل شرایطی که داشت با دستور پزشک بستری شد.
هنوز دقایقی از مرگ مردی ثروتمند در خانه‌اش نگذشته بود که مأموران پلیس، زنی را به اتهام سرقت عتیقه‌‌های قیمتی و اسناد و مدارک ارزشمند او دستگیر کردند.
عزاداران در اکوادور در مراسم تشییع جنازه پرستار بازنشسته‌ای به نام بلا مونتویا جمع شده بودند که ناگهان صداهای عجیبی از داخل تابوت زن فوت‌شده به گوش رسید.
مرد جوان برای پرداخت بدهی‌اش نقشه عجیبی کشید

بدهکار خودش را ربود

گزارش
مردی که بخاطر بدهی 30میلیون تومانی در دام یک رباخوار گرفتار شده بود و هر روز بدهی‌اش بیشتر می‌شد برای پرداخت این پول در نقشه‌ای ساختگی خودش را ربود تا از طریق پولی که اقوامش برای آزادی او می‌دهند بدهی‌اش را پرداخت کند.

حادثه در پله‌برقی مترو

سقوط از پله‌برقی یکی از ایستگاه‌های مترو موجب مصدومیت 18نفر از مسافران شد. به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 17:18 عصر دیروز در ایستگاه متروی شهید بهشتی اتفاق افتاد.
مرگ مرموز راننده تیبا پس از درگیری در جاده
مردی که در جریان درگیری با راننده دیگری در جاده مجروح شده بود، چند روز پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد تا راننده مقابل از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گیرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
قبلا استفاده نکردن از کارتخوان بیشتر در مطب‌های پزشکی بود .