08
چهار شنبه 24 خرداد 1402
شماره 8799
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پلاستیک نمی‌خواهیم

قصه شهر
احتمالا در ترددهای روزانه‌تان در شهر، بیلبوردهای تبلیغاتی محیط‌زیستی را دیده‌اید که برای مصرف کمتر کیسه‌های پلاستیکی و استفاده بیشتر از کیسه‌های پارچه‌ای، در خیابان‌ها و اتوبان‌ها نصب شده‌اند.
ویژه
بعضی افراد با کارهایی که انجام می‌دهند، افسانه چراغ جادو را به واقعیت تبدیل می‌کنند؛ مثل کارآفرین جوانی که تصمیم گرفته رویای مدرسه را برای بچه‌ها به واقعیت تبدیل کند.
چند روزی از سیل در مناطق کوهبنان و زرند می‌گذرد، اما مردم این مناطق در این اتفاق تنها نبودند.
جهان روز
حمام کردن، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین عادت‌های بشر است.

اینجا کسی گرسنه نمی‌ماند

مهم نیست شهرها و کشورها چقدر ثروتمند باشند، اما هر شب میلیون‌ها انسان در سراسر جهان، گرسنه سر بر بالین می‌گذارند. یک استثنای بزرگ اما وجود دارد؛ شهری در هند، چنان سخاوتمند است که در تمام شبانه‌روز، ده‌ها هزار غذای رایگان توزیع می‌کند تا مطمئن شود هیچ فردی در این شهر، گرسنه نمانده است.
لبخند عشایری

لبخند عشایری

عشایر استان لرستان، قشلاق خود را در جنوب لرستان و شمال خوزستان می‌گذرانند و با شروع فصل بهار کوچ ییلاقی خود را در کوه‌های «گرین»، حوالی استان همدان آغاز می‌کنند.
قهرمان بی‌ادعا
قهرمان بی‌ادعا
یک مرد در پرو به‌خاطر اینکه جان خود را به خطر انداخته تا 25توله سگ بی‌پناه را نجات دهد، حسابی سرشناس شده و مورد محبت مردم قرار گرفته است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
توزیع رایگان اقلامی چون آب و غذا در سراسر دنیا سابقه زیادی دارد اما گاهی شرایط اضطراری، باعث می‌شود تا کشورها اقلام عجیبی را توزیع کنند.
خبر خوب امروزمان درباره «مجتبی فلاح یخدانی» قاضی 34ساله یزدی است.