21
دو شنبه 9 دی 1398
شماره 7844
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستگیری 105جیب‌بر در مترو

کوتاه از حادثه
​​​​​​​مأموران پلیس مترو در پاییز امسال موفق شدند 105جیب‌بر را دستگیر کنند.
ویژه
​​​​​​​انفجار گاز در خانه‌ای روستایی در آمل حادثه هولناکی را رقم زد و به جان باختن یک نفر و مصدومیت شدید 12نفر دیگر منجر شد.
​​​​​​​مقتول قبل از مرگ قاتلانش را لو داد و مدعی شد که همسر و پسرخوانده‌اش او را زخمی کرده‌اند؛ اما این مادر و پسر اعترافات عجیبی دارند.
41 سال پس از حادثه مرگبار در بیمارستان سینا مقصر حادثه اعلام شد

دانشگاه علوم پزشکی در برابر اتهام قتل شبه‌عمد

داخلی
​​​​​​​41 سال پس از حادثه ریزش آوار در بیمارستان سینا که باعث مرگ ۱۱بیمار در بخش جراحی و داخلی شده بود، دانشگاه علوم پزشکی تهران مقصر شناخته شده و در برابر اتهام قتل شبه‌عمدی قرار گرفت.
با مردم

با مردم

اکنون 27سال است که محله حکمت‌آباد شهرک فجر شهر کرمانشاه در قرق معتادان و فروشندگان موادمخدر است و وضعیت روزبه‌روز بدتر می‌شود.
هکر 14ساله، 500 کارت‌بانک را خالی کرد
​​​​​​​پسر 14ساله با راه‌اندازی صفحه‌های مجازی جعلی، دام گسترده‌ای برای شهروندان پهن کرده بود؛ طوری که توانست اطلاعات بانکی 500نفر را به‌دست آورد و به‌حساب آنها دستبرد بزند.
​​​​​​​کارمند یکی از بانک‌ها 30میلیارد ریال از موجودی حساب‌های مشتریان را به‌حساب بانکی خودش منتقل کرده بود، اما با برملاشدن این اختلاس، او دستگیر شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​روابط عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه مترو به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «تشکر بابت راه‌اندازی ایستگاه واوان» در ستون با مردم روز 25آذر پاسخ داده است: ضمن سپاس از شهروند محترم در پاسخ به موضوع بهره‌برداری از ایستگاه واوان اعلام می‌دارد چنانچه منابع مورد خط فرودگاه امام توسط دولت تامین شود و تخصیص یابد، امکان راه‌اندازی این ایستگاه به یک تا یک و نیمسال عملیات اجرایی نیاز دارد.
​​​​​​​اهدای اعضای بدن مرد تبریزی به 2بیمار نیازمند، زندگی دوباره‌ای به آنها بخشید.