21
شنبه 31 فروردین 1398
شماره 7642
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

با مردم
باسلام. برای مشاهده خلافی ماشین و استعلام ریز جرایم خودرو می‌توانیم از سامانه پلیس راهور استفاده کنیم
ویژه
اتوبوس بین شهری بعد از برخورد شدید با گاردریل کنار بزرگراه وارد فضای سبز شد و در برخورد با کارگری که آنجا مشغول کار بود جان او را گرفت.
پسرجوانی که 15روز بعد از آشنایی با دختری در اینستاگرام دست به جنایت زده و فراری شده بود چند ساعت پیش از خروج از کشور بازداشت شد.
راهداران شهرستان طالقان در استان البرز در ایام نوروز و تعطیلات طولانی که در طالقان همراه با بارش برف سنگین بود عملکرد بسیار خوبی داشتند
2 پسر بچه وقتی در حال بازی کردن در حیاط مدرسه‌ای روستایی بودند به‌دلیل ریزش سقف مخزن فاضلاب، داخل آن سقوط کردند و دور از چشم همه جان خود را از دست دادند.

2بار قصاص تاوان قتل 2نوجوان

داخلی
پرونده قتل هولناک 2پسر نوجوان گنبدی که قربانی یک رقابت عشقی شده بودند با صدور حکم 2بار قصاص برای عامل اصلی جنایت، به دیوان‌عالی کشور فرستاده شد.
«باران» به خانه برمی‌گردد

«باران» به خانه برمی‌گردد

باران شیخی، دختربچه 8ساله‌ای که 24فروردین‌ماه و در راه رفتن به مدرسه ناپدید شده بود، به‌زودی به آغوش خانواده‌اش بازمی‌گردد.
ماجرای زنده ماندن مالباخته‌ای‌که 12ساعت در قبر بود
ماجرای زنده ماندن مالباخته‌ای‌که 12ساعت در قبر بود
2سارق زورگیر که تصور می‌کردند طعمه خود را به قتل رسانده‌اند، او را داخل قبری رها کردند و یکی از آنها می‌خواست روی او خاک بریزد اما نفر دوم اصرار داشت که زودتر باید فرارکنند
PDF حوادث
کوتاه حوادث
سارقان حرفه‌ای با اجرای نقشه‌ای پیچیده توانستند مبلغ یک میلیون و 200هزار یورو را هنگام انتقال از خزانه به بانک سرقت کنند
«همسرم 4کیلو طلایی که به او امانت دادم را دزدیده و به ترکیه فرارکرده است.»