21
شنبه 20 مرداد 1397
شماره 7453
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

با مردم
سلام و احترام به دست‌اندرکاران روزنامه همشهری. با اینکه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده بود‌ از ابتدای مرداد امسال وام 4میلیون تومانی به مستمری‌بگیران این سازمان پرداخت می‌شود
ویژه
حکم اعدام 3 مرد که پس از ربودن یک زن در شهرستان میناب به او تجاوز کرده بودند، اجرا شد
جویندگان گنج در رؤیای ثروتمند شدن چاهی به عمق 20متر حفاری کردند اما ریزش آوار باعث مرگ‌شان شد.
به دنبال سوءقصد به جان یک فوق‌تخصص کلیه در یکی از بیمارستان‌های تهران و یک جراح مغز در نجف‌آباد اصفهان، وزیر بهداشت دستور پیگیری این حوادث را صادر کرد.
انتظامی
دزد لوازم خودروهای پایتخت، زن 30ساله‌ای بود که با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. او بعد از سرقت با مالباختگان تماس می‌گرفت و به بهانه تحویل مدارکشان، از آنها مژدگانی دریافت می‌کرد.

اعدام در انتظار رباینده زنان پایتخت

دادسرا
قاضی دادسرای جنایی تهران برای پسر جوانی که با پرسه زدن در شهر زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودروی خود می‌کرد و آنها را با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می‌داد
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مرد کر و لالی که متهم است با سرقت خودرویی دست به آدم‌ربایی زده است در جلسه محاکمه با کمک مترجم ناشنوایان به دفاع از خودش پرداخت و گفت بی‌گناه است و چون نمی‌توانسته صحبت کند، کارش به اینجا کشیده است.
4 سال پس از سقوط هواپیمای ایران 140در حوالی شهرک آزادی که منجر به جان‌باختن 40نفر از سرنشینان آن شد، خانواده‌های قربانیان از اینکه تاکنون این پرونده‌ به نتیجه روشنی نرسیده گلایه دارند.
در ستون بامردم روزنامه همشهری مورخ 30تیرماه97، شهروندان از مدیریت پیست دوچرخه‌سواری پارک چیتگر گلایه کرده و گفته بودند این پیست به محلی برای پیاده‌روی و موتورسواری تبدیل شده است.