6
شنبه 20 مرداد 1397
شماره 7453
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیاده‌راه؛ آلبوم خاطرات جمعی

یادداشت
در یک پیاده‌راه باید مشخصات شناخته‌شده‌ای حاکم باشد تا نسبت به یک مسیر عبوری متمایز شود.
ویژه
وحید اطلس‌باف، عکاس فعال در استان قزوین تصویری را در اینستاگرام به انتشار گذاشت که در آن زین اسب نخستین شهردار قزوین در یکی از موزه‌های این شهر تاریخی به نمایش درآمده است.
رحمت‌الله حافظی، عضو دوره چهارم شورای شهر تهران پیشین توییت کرد که «برای بار دوم، تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس رأی نیاورد.
زهرا نژادبهرام، عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران در توییتر خود نوشت: «شفافیت و پاسخگویی 2گام اساسی در پیشرفت جامعه است و حصول آن میسر نیست مگر با کمک خبرنگاران.»
شهرگرام
حجت‌نظری، عضو شورای شهر تهران توییت کرد: «در منطقه12 تهران، 34ملک وجود دارد که به افراد شاخص عصر مشروطه تعلق داشته یا وقایع مهم مشروطه در آنها رخ داده است و اکثر آنها بدون ثبت ملی رها شده‌اند.

تفاوت پیاده‌روی مردمی و پیاده‌راه پرحاشیه

مقایسه 2پیاده‌راه در خیابان‌های ولیعصر و 17شهریور که عاقبتی متضاد داشته‌اند
مسیر تردد پیاده‌ها در خیابان ولیعصر30برابر پیاده‌راه 17شهریور است، اما برای اجرای آن یک‌بیستم 17شهریور هزینه شده است.

تنها 2درصد درآمد شهرداری‌ها از «عوارض» تأمین می‌شود

حالا که لایحه «درآمدهای پایدار شهرداری‌ها» در دولت به تصویب رسید و در اختیار مجلس قرار گرفت تا به‌صورت قانون درآید، معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور می‌گوید: شهرداری‌ها 60هزار میلیارد تومان برای ارائه خدمات در شهرها هزینه کرده‌اند و تنها 2 درصد این رقم از محل عوارض تأمین شده‌است.
برگزاری نمایشگاه تهران قدیم در باغ‌موزه قصر تهران
نمایشگاه تهران قدیم تا 15شهریور با هدف یادآوری فضای تهران قدیم، اصالت‌ها و مختصات فرهنگی در باغ‌موزه تهران برگزار می‌شود.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از تعیین 3 مسیر برای راه‌اندازی LRT خبر داد.
سامانه جامع اطلاعاتی رانندگان تاکسی راه‌اندازی شده و از این پس تبادل اطلاعات رانندگان با سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور بهره‌مندی رانندگان از خدمات بیمه‌ای به‌صورت هوشمند و تحت قالب یک سامانه انجام خواهد شد.