29
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397
شماره 7384
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

باسلام. این همه مردم در این ستون از مسئولان درخواست می‌کنند تا نسبت به ساماندهی اجاره‌بها اقدام و رسیدگی کنند، آیا هیچ تأثیری داشته است؟ متأسفانه در نبود قانون مشخصی قیمت اجاره‌ها سیر صعودی گرفته و روزبه‌روز گران‌تر می‌شود.
ویژه
شهروندی در ستون با مردم روزنامه همشهری مورخ 29فروردین97 عنوان کرده بود چون در قبض‌های چاپ‌شده مترو، نام‌های مقدسی مانند ایستگاه امام حسینع و ایستگاه ولیعصرعج ذکر شده و این قبوض پس از دریافت بعضا زیر دست و پای مسافران می‌افتد، لذا پیشنهاد می‌شود به‌جای نام ایستگاه، شماره ایستگاه صادر‌کننده را ذکر کنند.
پلیس آگاهی
عامل جنایت در چهارراه گلوبندک که از پایتخت به مکان نامعلومی گریخته بود بعد از 2‌ماه فرار درحالی‌که فکر می‌کرد آبها از آسیاب افتاده دوباره به تهران برگشت؛ اما نمی‌دانست مأموران برای دستگیری‌اش لحظه‌شماری می‌کنند

کوچ قاچاقچیان مواد‌مخدر از تلگرام به واتس‌‌اپ

2 قاچاقچی حرفه ای مواد‌مخدر برای جذب مشتری در واتس اپ، کانال راه انداخته بودند
انتظامی
2قاچاقچی مواد‌مخدر بعد از مسدودشدن تلگرام گروهی در واتس‌‌اپ راه‌اندازی کردند تا همچنان به فعالیت مجرمانه خود ادامه بدهند. اعضای این گروه جدید هر لحظه اضافه‌تر می‌شد و قاچاقچیان از این طریق اقدام به توزیع مواد‌مخدر به مشتریان خود می‌کردند تا اینکه پلیس وارد عمل شد.
درگیری هولناک، پایان کورس عجیب 2راننده در پایتخت

درگیری هولناک، پایان کورس عجیب 2راننده در پایتخت

کورس عجیب 2 راننده در یکی از اتوبان‌های تهران، پایان خوشی نداشت و به درگیری ختم شد. در این دعوا، راننده یکی از خودروها با تبر، راننده دیگر را مجروح کرد.
شناسایی 13مهاجر غیرقانونی در بار 3کامیون
شناسایی 13مهاجر غیرقانونی در بار 3کامیون
13مهاجر غیرقانونی که در بار 3کامیون حامل پنبه، روی و کنجد مخفی شده و قصد عبور از مرز را داشتند با هوشیاری مأموران گمرک به دام افتادند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گمرک، چند روز قبل مأموران گمرک بازرگان در جریان بررسی کامیون ترکیه‌ای که قصد داشت از مرز عبور کند به آن مشکوک شدند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
کارآگاهان جنایی به‌دنبال رازگشایی از مرگ تازه عروس و پسر تنهایی هستند که در دو حادثه جداگانه در پایتخت جان خود را از دست داده‌اند. به گزارش همشهری، ساعت 14یکشنبه افسرنگهبان کلانتری 140باغ فیض با قاضی سیدسجاد منافی آذر، بازپرس جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مرموز پسری 21ساله خبر داد
تصادف مینی‌بوس دانش‌آموزان بروجردی با یک نیسان موجب مصدومیت 13نفر از آنان شد. این حادثه روز گذشته در محور بروجرد - خرم آباد اتفاق افتاد و به‌دنبال آن 13دانش‌آموز که مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.
آتش‌سوزی در پتروشیمی آبادان خسارت زیادی به این واحد تولیدی وارد کرد. این حادثه صبح دیروز در واحد شماره 700تولید پی‌وی‌سی این شرکت اتفاق افتاد و آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود اما آتش‌نشانان توانستند آتش سوزی را مهار کنند.