نخستین محصولات دوره موسیقی زیرزمینی خوانندگانی هستند که حالا بیشترشان مجاز محسوب میشوند؛ محسن چاوشی، محسن یگانه، رضا صادقی، مرتضی پاشایی و... اما رپرها خوانندگان رپ محصول موج دوم موسیقی زیرزمینی هستند.
یکی از دشوارترین مسئلههایی که عموم مخاطبان را از ورود به جهان متفکران و اندیشمندان بازمیدارد، فقدان تصویری روشن از جهان آنهاست؛ تصویری که طرح کلی جهان آنها را پیش چشم بگذارد و تا آنجا که ممکن است جهان اندیشمندان را ساده کند.
ساسی دوباره بازار موسیقی ایران را زیر سیطره نام و کارهایش قرار داده، درست مثل همان روزهای جنجالی سال 88و بعدتر دورهمیهای کیش و حضور در اریکه ایرانیان و اظهارنظر سردار رادان و بازداشت و دهها جنجال دیگر که یک سوی همهشان نام ساسان حیدری به چشم میآمد. حالا او با یک ویدئوکلیپ که شاید تا قبل از حواشی مدرسهای آن، طرفدار چندانی نداشت جنتلمن موسیقی بازاری و البته بازار موسیقی ایران شدهاست.
نزهت امیری، آهنگساز و رهبرارکستر: موسیقی در مدارس وجود ندارد و ثمره آن جایگزینی موسیقی وارداتی است
گزارش
پخش کلیپ شادی دانشآموزان به مناسبت روز معلم صدای اعتراض همه را درآورد. اما این، همه ماجرا نبود. این اعتراض باعث شد حتی کسانی را هم این کلیپ را ندیده بودند به مدد فضای مجازی، هم که این کلیپ را ببینند و حتی موسیقی آن را دانلود کنند.
میخواستم مطلبم را اینجوری آغاز کنم که بیایید همه چشمهایمان را ببندیم و برگردیم به 10سالگی. به 7، 11 یا 12سالگی و به یاد بیاوریم موسیقی دلخواهمان چه بود.
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .