56
دو شنبه 25 شهریور 1398
شماره 7760
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گردش آرام فلش تورم در بازار مسکن

یادداشت
روند تقاضا برای خرید مسکن از نیمه دوم سال گذشته ناگهان شیبی نزولی پیدا کرد، اما شگفت این‌که همزمان با کاهش ملموس خرید مسکن، تورم با شدت بیشتری در حوزه بازار آن ادامه یافت.
اخبار ویژه
مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: ناحیه 2 آموزش و پرورش شهر همدان از محروم‌ترین نقاط استان به لحاظ داشتن مدارس استاندارد است.
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: سامانه نما در بستر اینترنت راه‌اندازی شده است
رئیس اداره حفاظت محیط‌‌ زیست شهرستان اسدآباد گفت: آزمایش‌های ارسالی دی‌ان‌ای به خارج از کشور، کوچ و بازگشت دوباره میش‌مرغ‌ها به دشت اسدآباد را تأیید کرد.
معاون صنایع‌ دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: 3 اثر صنایع‌ دستی همدان در رشته ساز سنتی نشان ملی دریافت کرد.
اجرای طرح استقبال از مهر ویژه بازگشایی مدارس توسط امور خدمات شهری زنجان با هدف ایجاد شرایط بهینه و دلپذیر برای دانش‌آموزان از ۲۱ شهریور جاری در این شهر آغاز شده است و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

تب و تاب خرید مدرسه در همدان و زنجان

گزارش
در آستانه سال تحصیلی 2 برابر شدن قیمت لوازم‌تحریر در همدان بازار فروش را از تب و تاب انداخته است به‌گونه‌ای که والدین ترجیح می‌دهند فقط به تهیه لوازم ضروری بسنده کنند.
اجرای طرح‌های عمرانی در قزوین شتاب ندارد

اجرای طرح‌های عمرانی در قزوین شتاب ندارد

معاون عمرانی شهردار: مشکلات مربوط به وجود معارض و تملک سبب شده است سرعت اجرای طرح‌های عمرانی کاهش یابد
ساخت پروژه‌های عمرانی در شهر قزوین همیشه به درازا می‌انجامد به همین دلیل باید راه‌حل مناسبی برای آن اندیشیده شود.

شورای اجتماعی محلات؛ یک گام به جلو

از 2 ماه پیش طرح تشکیل شورای اجتماعی محلات در 4 محله کوی کوثر در منطقه 4، کوی جولان در منطقه 3، کوی محمدیه در منطقه 2
PDF دوشنبه 25 شهریور 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
مسئولان و کارشناسان حوزه دین معتقدند با توجه به توسعه فضای مجازی و طرح شبهات باید برای پاسخگویی به آنها اقدام کرد تا بتوان با بدعت‌های جدید در حوزه دین و عزاداری‌های ماه محرم مقابله کرد.
هنر تعزیه، با بهره‌گیری از مضامین عاشورا به منزله بزرگ‌ترین تراژدی بشر، با تصویر‌سازی‌های بکر زمینه درک و لمس این رخداد بزرگ تاریخی را برای مخاطبان فراهم می‌کند.