56
چهار شنبه 2 مرداد 1398
شماره 7718
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روز تویسرکان؛ از هدف تا عمل

نگاه
وقتی برای اولین بار از نامگذاری و برگزاری آیینی به نام «روز تویسرکان» سخن گفته شد، تصورات ذهنی مردم و افکار عمومی به این سمت سوق پیدا کرد
اخبار ویژه
معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در پایان سفر یک‌روزه خود به قزوین از واحد پرورش دام و مزرعه یک بانوی کارآفرین در روستای قشلاق آبیک بازدید کرد.
امیرسینا بختیاری تکواندوکار زنجانی در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با غلبه بر رقبای خود موفق شد بر سکوی نخست رقابت‌های قاره کهن بایستد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: ۱۶ درصد پست‌های مدیریتی استان در اختیار زنان است و در این حوزه رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به خرید ۸۲ هزار تن گندم در استان گفت: مطالبات تا ۱۷ تیرماه پرداخت شده است.
رئیس اتحادیه هتل و رستوران‌داران زنجان با بیان این‌که نرخ تالارهای عروسی 40 درصد افزایش می‌یابد، گفت: نرخ‌های جدید پیشنهاد شده است و به محض تأیید اجرایی خواهد شد.
مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از سفیران اهدای عضو استقبال کردند.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قزوین گفت: در تلاش هستیم که یک تیم اقتصادی متشکل از نهادهای مختلف تشکیل شود تا این تیم به سرمایه‌گذاران و واحدهای نیمه‌فعال و غیرفعال مشاوره بدهد و به‌ نوعی کلینیک اقتصادی در استان راه‌اندازی کنیم.

باغ‌شهرها ؛ بلای جان زمین‌های زراعی

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی زنجان: سرعت ساخت باغ‌شهرها در زنجان بالاتر از استان‌های دیگر است
زیست‌بوم
جلسه حفاظت از بیت‌المال استان با موضوع رسیدگی به وضعیت باغ‌شهرها در زنجان برگزار شد و دستگاه‌های مسئول به ارائه گزارش در این زمینه پرداختند.
کمربند سبز قزوین پشت چراغ‌قرمز محیط ‌زیست

کمربند سبز قزوین پشت چراغ‌قرمز محیط ‌زیست

شهردار: پروژه کمربند سبز شرق قزوین نقص زیست‌محیطی ندارد و با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است
اشتن مسیر سبز برای هر شهری لازم است؛ فضایی که مردم هنگام عبور از آن لذت ببرند. پروژه‌های این‌چنینی باعث زیبا شدن فضای شهری می‌شود و ملال و خستگی را از شهر می‌زداید.
رونق تولید داخلی در بازار لوازم خانگی

رونق تولید داخلی در بازار لوازم خانگی

مدیر اجرایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان: استقبال بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه سراسری  لوازم خانگی همدان مطلوب بود
طی 2 سال اخیر مسئولان کوشیدند مطابق با شعار 2 سال اخیر یعنی حمایت از تولید داخلی و رونق آن، توجه را بیشتر به سمت کالاهای تولید داخل معطوف کنند
PDF چهارشنبه 2 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
با وجود رونق تکنولوژی‎های جدید، استفاده از فضای مجازی و رواج بازی‌های اینترنتی همچنان بازی‎های بومی و محلی ارزشمندی بین اقوام ایرانی به خصوص قوم لر رواج دارد.
مدیرکل حفاظت محیط‌‌ زیست استان همدان از ثبت ۲ گونه پرنده و یک گونه پستاندار جدید برای نخستین بار در استان همدان خبر داد.
فرماندار شهرستان زنجان گفت: خطوط جدید و مستقیم حمل‌و‌نقل عمومی از غرب به شرق شهر زنجان راه‌اندازی می‌شود.