55
یکشنبه 3 شهریور 1398
شماره 7743
فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خرمای شاهانی جهرم ثبت ملی شد

این سو و آن سوی استان
با تلاش «محمد مرادی» جوان کارآفرین جهرمی که مدیریت یک شرکت تجاری را بر عهده دارد، گواهی‌نامه ثبت نشانه جغرافیایی برای خرمای شاهانی جهرم به دست آمد و این محصول ثبت ملی شد.
اخبار ویژه
استاندار بوشهر تاکید کرد: هر پیمانکاری که در استان کار نمی‌کند در لیست سیاه قرار می‌گیرد و پیمان جدیدی به او واگذار نمی‌شود.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که این هفته وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت میراث فرهنگی به جهرم سفر خواهند کرد.
اختتامیه‌ سومین جشنواره‌ تئاتر کوتاه «گهرم» با حضور مسئول انجمن نمایش فارس، پیش‌کسوتان، هنرمندان و علاقه‌مندان تئاتر جهرم برگزار شد.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر شیراز ساماندهی وضعیت حاشیه‌نشینی را نیازمند برنامه‌‌ریزی حاکمیتی و همراهی دستگاه‌های مختلف دانست.
ساحل زیبای گناوه بار دیگر از لاستیک‌ها و ضایعات باقی‌مانده در ساحل پاک‌سازی شد.
اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر گناوه در آغاز سال سوم فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهرها مشخص شدند.
همزمان با جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، طرح ملی سینما-خاطره از ۳۱ مرداد در روستاهای شهرستان کهگیلویه آغاز شده و تا چهارم شهریور ادامه دارد.
رفتن به پارک و سوار شدن بر چرخ فلک آرزو و نیاز کودکان و نوجوانان و شاید همه افراد جامعه باشد تا بازی در محل‌های پرهیجان و شاداب از جمله شهر بازی‌ها را تجربه و انرژی خود را تخلیه کنند.

اولتیماتوم یک‌ماهه برای ساماندهی بازار مرغ

۹۰ مرغداری در استان فعال و ۵۵ واحد غیرفعال است
بازار
بازار مرغ کهگیلویه و بویراحمد مدتی است دوران ملتهبی را سپری می‌کند. البته از اخبار رسیده مشخص است این التهاب مدتی است به استان‌های دیگر نیز سرایت کرده.
بهره‌برداری از 821 پروژه در فارس

بهره‌برداری از 821 پروژه در فارس

استاندار: این پروژه‌ها با اعتباری افزون بر 3200 میلیارد تومان در 29 شهرستان این استان به بهره‌برداری خواهد رسید
استاندار فارس گفت: همزمان با هفته دولت دوم تا هشتم شهریورماه 821 پروژه با اعتباری افزون بر 3200 میلیارد تومان در 29 شهرستان این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
افزایش مراقبت‌ها از ارگ کریمخان

افزایش مراقبت‌ها از ارگ کریمخان

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی: برای افرادی که از دیواره این اثر تاریخی بالا رفتند، پرونده قضایی تشکیل شده است
دو نفر از دیواره‌های بدون حفاظ ارگ کریم‌خان زند در مرکز شهر شیراز بالا رفتند تا بار دیگر ثابت شود این بنای تاریخی بیش از سخنان و نویدهایی که برای حفاظت آن داده می‌شود به مراقبت واقعی و ملموس نیاز دارد.
ساختمان‌های خطرناک شیراز شناسایی می‌شوند
ساختمان‌های خطرناک شیراز شناسایی می‌شوند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به وقوع آتش‌سوزی ۱۲ مرداد ۹۸ در هتل آسمان شیراز گفت: به دنبال این اتفاق به شهرداری شیراز تکلیف کردیم که تمام ساختمان‌هایی را که با چنین خطری مواجهند شناسایی کند.
PDF یکشنبه 3 شهریورماه 1398
کوتاه فارس، بوشهر، کهکیلویه‌ و بویر‌ احمد
رئیس هیات سوارکاری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات سوارکاری جنوب کشور ماده استقامت به میزبانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج از راه‌اندازی بخش گردشگری سلامت در این بیمارستان خبر داد.
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر با اشاره به گذشت ۳۱ روز از صید میگو در آب‌های خلیج فارس استان بوشهر
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس یک تا سه دانش‌آموزی استان تجمیع می‌شوند.
بخشدار چاروسا گفت: با نصب و راه‌اندازی سه دکل ایرانسل در مناطق مختلف روستاهای این بخش از اینترنت با کیفیت نسل چهارم ۴G بهره‌‌مند خواهند شد.