54
سه شنبه 28 خرداد 1398
شماره 7688
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اجرای 16 پروژه مشارکتی در میدان امام علی ع

در استان اصفهان
مدیر پروژه میدان امام علیع گفت: از ۲۰ پروژه بلافصل تعریف شده در میدان امام علیع، 4 پروژه احداث شده و مابقی پروژه مشارکتی است که با رویکرد سیاستگذاری از طرف شهرداری و سرمایه‌گذاری و اجرا از طرف مردم، تعریف شده است.
اخبار ویژه
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: از روز گذشته نسبت به کاهش مقدار آب خروجی از سد زاینده‌رود اقدام کردیم و در حال حاضر مقدار آب خروجی از ۱۰۰ متر مکعب بر ثانیه به ۶۰ متر مکعب بر ثانیه رسیده است.
معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری خمینی‌شهر گفت: درختان کهنسال خمینی‌شهر که در حصار آسفالت گرفتار شده‌اند، آزاد می‌شوند. به‌طوری که ظرف یک ماه گذشته حدود یک‌صد اصله درخت از بند آسفالت رها و اصلاح شده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به فرصت شش ماهه وزارت آموزش و پرورش به دستگاه‌های اجرایی برای تخلیه مدارس گفت: قریب به ۴۵
مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری یزد گفت: دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای مردمی حاصل از نشست‌های گفت‌وگومحور پاتوق پگاه در صورت «فوق‌العاده» بودن، برای اجرا مصوب می‌شود.
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان از برگزاری چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی زاینده‌رود، پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اصفهان خبر داد.
چهارمحال و بختیاری با برخورداری از ۱۲ روستای هدف گردشگری و فرهنگ غنی مهمان نوازی یکی از بهترین مقاصد سفرهای تابستانی به‌شمار می‌رود، این در حالی است که این ظرفیت همچنان ناشناخته مانده و نیازمند توجه بیشتر است.

خداحافظی غبارآلود اصفهان با  بهار

با نزدیک شدن به آغاز فصل تابستان، کم‌کم شکل ناپایداری‌های جوی از رگبار و رعد و برق به وقوع ریزگردها و پدیده گرد و خاک تغییر می‌کند
اقلیم
هنوز جشن باران و هوای پاک بهاری در اصفهان تمام نشده بود که توده گرد و غبار از راه رسید و خبر از آغاز فصل طوفان‌های خاک در هوای اصفهان داد.
اصالت از دست رفته بافت تاریخی یزد

اصالت از دست رفته بافت تاریخی یزد

معاون استاندار: برای خروج اتباع خارجی از بافت تاریخی یزد، باید «مهمان‌شهر» ساخته شود
«شهر خشتی»؛ حتی عنوانش هم آدمی را می‌برد به گوشه دنجی از تاریخ. شهری در حصار برج و باروی کاهگلی،

اجرای آزمایشی  طرح «توانمندسازی کودکان کار» در یزد

طرح «توانمندسازی کودکان کار و خانواده‌هایشان» برای اولین بار به صورت پایلوت کشوری در یزد اجرایی و در صورت موفقیت به عنوان طرح ملی مطرح می‌شود.

ظرفیت تامین آب آشامیدنی؛ کمتر از نیاز مصرفی

در استان اصفهان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به افزایش نیاز آبی مردم در نیمه نخست سال، گفت:

دسترنج کشاورزان در جیب دلالان

در استان چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نبود صنایع تبدیلی در استان موجب شده حاصل دسترنج کشاورزان به جیب دلالان و سودجویان بریزد.
PDF سه‌شنبه 28 خرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار یزد نرخ جدید چند نوع از رطب‌ در بازار یزد را اعلام کرد و از مردم خواست به هیچ وجه از دوره‌گردها و دستفروشان خرما و رطب نخرند.
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار یزد از تداوم روند کاهش قیمت اقلام میوه به ویژه انواع سردرختی‌ها به دلیل وفور آنها در بازار خبر داد.
معاون بازرگانی سازمان صنعت معدن وتجارت استان یزد گفت: قیمت هرکیلو گوشت مرغ در استان از 11هزار و500 تومان به 11هزار و 100 تومان رسید.
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۱ مدرسه برای اسکان مسافران تابستانی در این استان آماده‌سازی شده است.