06
چهار شنبه 24 آبان 1402
شماره 8942
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

26همت به نفع مسکن ملی

چهره روز
سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، از جریمه ۲۶هزار میلیارد تومانی بانک‌های متخلف در اعطای تسهیلات موضوع قانون جهش تولید مسکن خبر داد.
ویژه
تولید نفت خام ایران براساس تازه‌ترین گزارش اوپک، در‌ماه اکتبر با ۴۶هزار بشکه افزایش به ۳میلیون‌و۱۱۵هزار بشکه رسید و جایگاه سومین تولیدکننده نفت در این سازمان را حفظ کرد.
این روز‌ها بسیاری از فعالان بازار و مصرف‌کنندگان در انتظار تعیین تکلیف سیاست‌های مرتبط با بازار خودرو در حوزه‌های قیمت‌گذاری و واردات هستند تا ببینند قیمت خودرو در آینده چه خواهد شد.
آبگوشت از غذاهای سنتی و خوشمزه ما ایرانیان است که شهرت زیادی دارد و افراد بسیاری طعم و مزه آن را می‌پسندند.
قمت مایع دستشویی

کیش؛ مادرخرج توسعه کریدورها

مناطق آزاد، جدیدترین بازیگری است که وارد میدان جذب سرمایه خارجی با هدف فعال‌سازی کریدورهای حمل‌ونقلی خواهد شد
گزارش
تکمیل راهگذرها یا همان کریدورهای حمل‌ونقلی با جذب سرمایه‌های خارجی در دستور کار دولت بوده و قرار است مناطق آزاد به فرصت‌های درخشان سرمایه‌گذاری، لجستیکی و ترانزیتی برای کشور تبدیل شوند.

پرداخت تسهیلات به صنایع پیشرفته شتاب گرفت

محسن نادری‌منش، مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته، با اعلام خبر تخصیص هزار میلیارد تومان ضمانت‌نامه برای حمایت از صنایع پیشرفته گفت: در ۷‌ماه امسال، ۷۰۰میلیارد تومان تسهیلات به صنایع پیشرفته اختصاص یافته که این میزان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به‌ترتیب ۱۱۰میلیارد و ۳۱۰میلیارد تومان بوده است.
برق صنایع تامین شد
علی اکبر محرابیان وزیر نیرو: در تابستان 1402تامین برق بخش صنعت به 46.1میلیارد کیلووات ساعت رسید و 10میلیارد کیلووات ساعت برق بیشتری برای صنایع تامین شد.