22
پنج شنبه 14 شهریور 1398
شماره 7753
جامعه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی اعلام کرد: سال گذشته در حوزه سرقت شاهد افزایش بودیم اما در ۵‌ماه اول امسال، توانستیم شتاب وقوع سرقت را کنترل کنیم،
رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، بیکاری، فقر، ضعف نظارت و عدم حضور کامل نیروی انتظامی را در سرقت ۶ میلیاردی علائم ایمنی جاده‌ای در این استان مؤثر دانست.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره کرایه دفترچه بیمه در بازار سیاه دارو گفت: باید توجه کرد که دارویی که در ناصرخسرو یا بازارهای شبیه به ناصرخسرو دیده می‌شود، منشأ‌های مختلفی دارد.
آسیب‌ها
در این مجال برآن هستیم میزانی از کودک‌همسری در کشورهای مختلف جهان را ارائه دهیم؛ درواقع بر آن هستیم نگاهی داشته باشیم به کشورهایی که بیشترین میزان کودک‌همسری در آنجا رواج دارد.

میم مثل «بی»مادر!

گشتی در خانه مادری! خانه‌ای که از کودکان بی‌شناسنامه مادران معتاد نگهداری می‌کند تا پناهی امن برای آنها باشد
اینجا دروازه غار است، اینجا برخلاف اسمش غار ندارد اما تا دلتان بخواهد فقر و اعتیاد و... دارد؛ فقر و اعتیادی که به تمام کوچه پس کوچه‌های اینجا سرک کشیده و تا جایی که توانسته، قربانی گرفته، اینجا سال‌های سال، پاتوقی برای معتادان و کارتن خواب‌هایی بود که از تمام نقاط شهر رانده شده بودند و به یکی از قدیمی‌ترین مناطق تهران پناه آورده بودند تا راحت‌تر مواد بخرند، بکشند و در کنار سایر همپالگی هایشان زندگی که نه، روزگار بگذرانند. مردم دروازه غار دردهای مشترک زیادی دارند، اعتیاد، فقر، بیکاری و....