4
پنج شنبه 14 شهریور 1398
شماره 7753
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پس از تشدید اعتراض سازمان‌های نظارتی و تعزیراتی به نرخ بلیت هواپیما، انجمن شرکت‌های هواپیمایی، قیمت بلیت هواپیما در نرخ‌نامه قبلی را به‌گونه‌ای اصلاح کرد که سقف قیمت بلیت به‌جز یک مسیر، از یک‌میلیون تومان فراتر نمی‌رود.
آمارها از تخلیه اثرات تورمی جهش نرخ ارز، در قیمت محصولات کشاورزی حکایت دارد؛ چنانکه بررسی‌های آماری همشهری نشان می‌دهد امسال پردرآمدترین سال در 2دهه گذشته برای کشاورزان ایرانی بوده است.
بورس
سازمان بورس با انتشار فراخوانی شرکت‌های شبه‌دولتی را مکلف کرد هرچه سریع‌تر اطلاعات مالی‌شان را به سازمان بورس ارائه کنند در غیراین صورت اعضای هیأت مدیره آنها با مجازات‌های سنگینی مواجه خواهند شد.

آغاز به‌کار بازار پسته از اول مهر

مدیرعامل بورس کالا در گفت‌وگو با همشهری: بازار معاملات گواهی سپرده و آتی پسته از مهرماه امسال آغاز به‌کار می‌کند
بورس کالا
همزمان با افزایش رقابت تنگاتنگ میان ایران و آمریکا برسر بازارهای جهانی پسته، مدیرعامل بورس‌کالا از آغاز معاملات گواهی سپرده پسته از ابتدای مهرخبر داد و تأکیدکرد: بعدازتقویت بازار داخلی به فکر تقویت بازار‌های صادراتی به نفع تجار ایرانی هم خواهیم بود.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
استانداران سراسر کشور همچنان منتظر دریافت دستور دولت برای آغاز مرحله نخست حذف یارانه نقدی ثروتمندان هستند؛ در حالی که محمد شریعتمداری، وزیر کار می‌گوید: یارانه خانوارهایی که میزان مصرف‌شان از حد معین بالاتر است، قطع خواهد شد.