07
یکشنبه 26 فروردین 1403
شماره 9068
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سینمایی‌ها برای غزه ۳۱۶هزار دلار کمک جمع کردند

آن سوی آب‌ها
حراجی «سینما برای غزه» با همکاری چهره‌های سینمایی بیش از ۳۱۶هزار دلار برای کمک‌های امدادی به غزه جمع‌آوری کرد.
ویژه
ثمین اکبری، در حال تمرین نمایش چراغ گاز نوشته «تانکرد دورست» بود که بر اثر ایست قلبی درگذشت، اما کار تعطیل نشد و گروه تصمیم گرفت کاری را که شروع شده، تمام کند.
«مدیر شب» سریال تحسین‌شده تام هیدلستون با ۲فصل جدید بازمی‌گردد.
مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال «نون خ » در واکنش به شائبه توهین به هموطنان کرمانی: سازندگان«نون خ» به هیچ عنوان قصد جسارت به ارزش‌های فرهنگی و ملی هیچ استانی ازجمله مردم عزیز استان کرمان را ندارند، اساسا هدف اصلی این سریال ایجاد وحدت و همدلی بین قومیت‌ها و تکریم و تجلیل از آنهاست.

افزایش پلکانی قیمت بلیت کنسرت

رکوردداران کنسرت 1402 چه کسانی بودند؟
گزارش2
در سال جدید زمزمه گران شدن بلیت‌های کنسرت به گوش می‌رسد، سال گذشته هم به شکل پلکانی کنسرت‌های موسیقی افزایش قیمت داشتند و بلیت‌های کنسرت از کف 180هزار تومان تا سقف 800هزار تومان به فروش می‌رسید.

سال تمساح یا سال گربه؟

رقابت جواد عزتی و بهرام افشاری به اکران عید فطر رونق داد
با طالع‌بینی چینی یا هندی، با کف‌بینی یا آینه‌بینی، با فال چای یا فال قهوه، با فال آونگ یا فال تاروت و خلاصه با هر جادو و جمبل و تردستی و شعبده‌ای که بخواهید از تیک‎تیک عقربه‌های ساعت جلو بیفتید و آینده را بخوانید، فقط به یک نتیجه می‌رسید: فرقی نمی‌کند در چه دوره و زمانه‌ای باشیم و در روی کدام پاشنه بچرخد، بخت کمدی‌ها همیشه بلند است و طالع‌شان میمون.
درگذشت النور کاپولا
درگذشت النور کاپولا
النور کاپولا، فیلمساز آمریکایی که برنده جایزه امی برای مستند «قلب‌های تاریکی: آخرالزمان یک فیلمساز» شد، روز جمعه در خانه خود در رادرفورد درگذشت.
PDF بیست و چهار
کوتاه بیست و چهار
فیلم سینمایی «کوکتل مولوتف» با پایان مراحل فنی آماده نمایش شد. «کوکتل مولوتف» به کارگردانی حسین دوماری و تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور پس از سپری کردن مراحل طولانی طراحی و ساخت جلوه‌های ویژه، طراحی صدا و ساخت موسیقی، آماده نمایش شد.