• یکشنبه 26 فروردین 1403
  • الأحَد 5 شوال 1445
  • 2024 Apr 14

شکارچیان تنگه هرمز

سپاه پاسداران یک فروند کشتی متخلف صهیونیستی را در تنگه‌هرمز متوقف کرد
نیروی دریایی سپاه دیروزشنبه یک کشتی باری مرتبط با رژیم ‌صهیونیستی را در منطقه خلیج‌فارس توقیف کرد. کشتی ام‌اس‌سی‌آریز که با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند مرتبط با شرکت زودیاک مریتایم مستقر در لندن است که یک‌میلیاردر اسرائیلی به نام «ایال اوفر» مالکیت آن را بر عهده دارد.
چرا تنبیه رژیم صهیونیستی لازم است؟

ساعت صفر«تنبیه»

شرارت‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی طی 6‌ماه گذشته، آن هم در گستره منطقه‌، در شرایطی ادامه دارد که تحولات جاری نشان می‌دهد راهبرد «تنبیه» این رژیم ازسوی جمهوری‌اسلامی، طی روزهای اخیر، معادلات منطقه را تحت‌تأثیر قرار داده‌ و به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل شده ‌است.

زمان تنبیه اسرائیل برای ایران مشخص است

با قطعی‌شدن پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت اخیر نیروهای اشغالگر صهیونیست مبنی بر هدف قراردادن دفتر خدمات کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن ۷نفر از نیروهای ایرانی که در رأس آنان شهیدان سرلشکر زاهدی و حاج‌رحیمی قرار دارند، این ابهام برای صهیونیست‌ها به‌وجود آمده است که سطح پاسخ ایران در چه اندازه‌ای خواهد بود و جمهوری اسلامی در چه سطح و کیفیتی انتقام شهیدان کنسولگری را خواهد گرفت.

«سفره افطار» به‌مثابه یک فناوری اجتماعی

رهبری در دیدار کارگزاران نظام به مسئله «افطارهای خیابانی» اشاره کردند و در دیدار دانشجویان بار دیگر بحث «افطارهای در مساجد و خیابان‌ها» را دارای جهات معنوی، اجتماعی و سیاسی دانستند.

مسیر زیارت کوتاه شد

مشکل ترافیک پایتخت، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. هربار که حرف از رفع این معضل در تهران می‌شود در وهله اول موضوع توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در ذهن نقش می‌بندد، درحالی‌که صرفا رفع این گره کور منوط به خرید اتوبوس و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید مترو نیست.

در نخستین روز مقابله با کشف حجاب چه گذشت؟

طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب از روز گذشته در قالب طرح «نور» در تهران آغاز شد و خبرهای رسیده از سایر استان‌ها نیز حاکی از اجرای این طرح و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است.

پایان زمین‌خواری در حریم تهران

رفع تصرف از ملک 5هزار متری در شمال تهران به نفع شهروندان، تخریب و آزادسازی 152مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم منطقه13، آزادسازی 66هکتار از اراضی حریم پایتخت در جنوب غربی تهران و موارد متعدد دیگر از این قبیل، نشان از اراده و اهتمام جدی شهرداری تهران برای مقابله با دست‌اندازی افراد سودجو به حریم پایتخت دارد.