07
پنج شنبه 26 بهمن 1402
شماره 9028
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رضایت جریان انقلابی از جشنواره فیلم فجر

فیلم فجر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تفاوت معنادار آثار چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر نسبت به دوره‌های گذشته گفت: فضای برگزاری جشنواره به الگوهای ایرانی و اسلامی نزدیک شده بود .
ویژه
محمد حمیدی مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی در دیدار با سینماگران اهل تاجیکستان بر ضرورت تحکیم روابط و تمرکز بر زبان و فرهنگ، به‌عنوان عناصر مشترک بین دو ملت تأکید کرد.
حلقه منتقدان فیلم ونکوور، فیلم رازآلود «آناتومی یک سقوط» به کارگردانی «ژوستین تریه» را به‌عنوان بهترین فیلم سال معرفی کرد.
کریستوفر نولان جایزه بهترین کارگردان سال را برای «اوپنهایمر» از انجمن کارگردانان آمریکا دریافت کرد.ب

قصه‌خلافکاران در دل طبیعت

درباره سریال مرداب که ‌ قسمت پایانی‌اش‌انتظارات را برآورده نکرد
گزارش
در میان چندین سریال معمایی و پلیسی که از شبکه نمایش خانگی پخش شده‌اند یا در حال پخش هستند، مرداب توانسته مخاطبان زیادی جلب کند. برزو نیک‌نژاد بعد از ساخت چندین سریال کمدی برای تلویزیون ازجمله دودکش و دردسرهای عظیم که در زمان پخش بینندگان زیادی داشتند‌ و همینطور سریال کمدی آفتاب‌پرست برای شبکه نمایش خانگی، حالا با سریال مرداب سراغ گونه کاملا متفاوتی رفته است.
پیشتازی«هاوایی»،‌تداوم «فسیل»

پیشتازی«هاوایی»،‌تداوم «فسیل»

فیلم‌های روی پرده در ایام جشنواره چقدر فروختند؟‌
در ۱۱روزی که جشنواره برپا بود و تعدادی از سینماها همه یا تعدادی از سالن‌هایشان به نمایش فیلم‌های جشنواره اختصاص داشت، گیشه سینمای ایران چه حال و روزی داشت؟
حمایت کارمندان جشنواره برلین از غزه
کارمندان برلیناله خواستار «آتش‌بس فوری» در غزه شدند و از رهبران جشنواره ‌خواستند مواضع قوی‌تری درباره جنایت علیه فلسطینی‌ها در غزه اتخاذ کنند.
PDF بیست و چهار
کوتاه بیست و چهار
همایون اسعدیان، دبیر شورای صنفی نمایش: ‌امیدواریم فروش سینما به‌گونه‌ای شود که همه فیلم‌ها از یک فروش نسبی برخوردار باشند.
ارد عطارپور، مستندساز:‌خسرو سینایی یک ثروت بزرگ بود