• پنج شنبه 26 بهمن 1402
  • الْخَمِيس 5 شعبان 1445
  • 2024 Feb 15

نمایش وقت‌کُشی

برگزاری نمایشگاه گردشگری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران منجر به ایجاد ترافیک زیادی در بزرگراه‌های شهر شده است
شب عید که می‌شود وضعیت ترافیک تهران به مرحله انفجار می‌رسد و پایتخت بیش از هر زمان دیگری قفل می‌شود. حال شما تصورش را کنید با یک عامل جدیدی در چنین شرایطی به آتش ترافیک فعلی هم دمیده شود.
نمایندگان وعده اشتغال داده بودند

رأی دادیم بیکاری چی شد؟

فضای سیاسی کشور این روزها در شرایطی رنگ و بوی انتخاباتی به ‌خود گرفته است که بعضی جریان‌ها و رسانه‌ها می‌کوشند با موج‌سواری روی برخی تنگناهای اقتصادی، با القای این گزاره که «رای دادن نمی‌تواند گرهی از گره‌های بیکاری در کشور بگشاید»، جامعه را از حضور پای صندوق‌های رأی ناامید کنند.

ماجرای اصغرخالدار و اصغر بی‌خال

یک اصغرآقایی بود در یکی از محله‌های شهر که یک خال بزرگ روی صورتش داشت. بچه‌های محل برای شوخی به او می‌گفتند «اصغر خالدار». این بنده خدا هم برای اینکه جلوی تمسخرها را بگیرد عمل کرد و خال را برداشت. از آن به بعد به او گفتند «اصغر بی‌خال».

روایت جدید شهادت«کاپشن صورتی»

43روز از انفجارهای تروریستی گلزار شهدای کرمان می‌گذرد؛ حادثه‌ای دردناک که 13دی‌ماه، در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی رخ داد و باعث شهادت 96نفر و مجروح شدن عده زیادی شد.

نسل‌کشی با دلار آمریکایی

درست در زمانی که شخصیت‌ها و چهره‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی در جهان نسبت به حملات اسرائیل به شهر رفح، آخرین پناهگاه بیش از یک میلیون آواره فلسطینی در نواز غزه، هشدار داده و ابراز نگرانی کرده‌اند، کنگره آمریکا با تصویب لایحه کمک نظامی 14میلیارد دلاری به تل‌آویو عملا به ادامه نسل‌کشی در این منطقه رأی مثبت داد.
جان دراپر، نخستین هکر دنیا در گفت‌وگوی اختصاصی با همشهری:

هک را برای کمک به مردم انجام می‌دادم

بعد از تلاش فراوان برای اتصال، چهره پیرمردی با مو و ریش سفید و عینکی با عدسی دایره‌ای، روی صفحه موبایل ظاهر شد. «کاپیتان کرانچ» با نام اصلی «جان تامس دراپر» به‌عنوان نخستین هکر دنیا شناخته می‌شود.