11
شنبه 14 مرداد 1402
شماره 8846
سرنخ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
والدین کودک 3.5ساله که در گرمای شدید خوزستان داخل خودرو جا مانده بود وقتی سراغ فرزندشان آمدند با پیکر نیمه‌جانش مواجه شده و او را به بیمارستان منتقل کردند اما تلاش‌ها برای نجات او بی‌ثمر بود و یک روز بعد جانش را از دست داد.
انتظامی
«پشت چراغ قرمز به سراغ خودروهای مدل بالا می‌رفتیم و با آینه بغل آنها برخورد می‌کردیم و با این شگرد دست به زورگیری می‌زدیم.»

شهادت مأمور پلیس توسط قاچاقچیان

مامور پلیس هنگامی که در پست ایست و بازرسی در حال کنترل خودروهای عبوری بود توسط یک خودروی شوتی زیر گرفته شد و به شهادت رسید.

با مردم

از یک سال قبل که بازسازی جاده چای قوشان - گنبد به پایان رسید منتظر هموار کردن و آسفالت جاده هستیم اما پیشرفتی دیده نمی‌شود.
مرگ دردناک نادیا
مرگ دردناک نادیا
24ساعت پس از گم‌شدن دختربچه 6.5ساله افغانستانی به نام نادیا در محله میمنت‌آباد شهرستان بهارستان، جسد غرق خون او در گودالی در نزدیکی خانه‌شان پیدا شد. به‌گزارش همشهری، بعدازظهر دوشنبه گذشته مرد میانسالی با پلیس شهرستان بهارستان در استان تهران تماس گرفت و از گم شدن دختربچه 6.5ساله‌اش به نام نادیا خبر داد.
PDF سرنخ
کوتاه سرنخ
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد قاتل فراری به کشور از طریق مرز زمینی خبر داد.
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 200کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در مرزهای شهرستان‌های سراوان و زابل خبر داد.