08
شنبه 14 مرداد 1402
شماره 8846
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گرم اما سالم

زندگی پدیا
پایتخت‌نشینان در هفته‌ای که گذشت، گرم‌ترین روزهای امسال را تجربه کردند و خیلی‌ها هم از شدت گرما، دچار گرمازدگی شدند و کارشان به مراکز درمانی کشید.
ویژه
دم در اتاقی ایستاده‌ام. روی در ورودی، برگه‌ای است با این مضمون:«اگر با رمان یا مذهب حال خوشی ندارید داخل نشوید.»
هرساله همزمان با ایام محرم و صفر، مسئولان تمام تلاش خود را برای تسهیل شرکت در پیاده‌روی اربعین به‌کار می‌گیرند که همواره شاهد اتفاقات مثبتی در این راستا هستیم.
آنها یا نان‌آور خانواده‌اند و سرپرست خانوار یا کمک‌حال همسر در گذران زندگی. از زنان جزیره هنگام استان هرمزگان می‌گوییم که صبح خروس‌خوان موتور قایق را روشن می‌کنند و می‌زنند به دل آب برای به‌دست‌آوردن یک لقمه نان حلال و قلاب ماهی را می‌اندازند داخل آب به این امید که وقتی خورشید درست بیاید وسط آسمان با دست پر از دل دریا به ساحل برگردند.
دیالوگ
ما کاری به حکم نداریم. حکم رو کاغذ مال محکمه ست.اصلیت حکم مال خداست.که ما و منش ریخته و گلریزون می‌کنیم واسه کسی که آزاد میشه از این چاردیواری که همه دنیا چاردیواریه...

یخ‌درمانی حیوانات گرمازده

جهان‌نما
موج طاقت‌فرسای گرما، نه فقط انسان‌ها که حیوانات را هم در مناطق زیادی از دنیا جان به لب کرده و فراتر از کلافگی، جان آنها را هم به خطر انداخته است.

وبلاگ‌نویس‌های میلیون‌دلاری

وبلاگ‌نویسی، همچنان یکی از فعالیت‌های دیجیتال است که همه‌ساله میلیون‌ها نفر را به‌خود جلب می‌کند و امید مشترک بیشتر آنها، کسب درآمد از این راه است.
ساخت روبات نیم‌تنه
اگر دور و برتان دوست و آشنای معلول قطع نخاعی داشته باشید، می‌دانید که نهایت آرزوی این عزیزان این است که یک روز بتوانند روی پای خودشان راه بروند و رها شوند.
بوک مارک
حادثه، جمعه‌شب اتفاق افتاد. صبح هیچ‌کس از هیچ‌چیز خبر نداشت. من پسرم را به مدرسه فرستادم.