4
شنبه 10 آذر 1397
شماره 7540
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بانک مرکزی از اتصال کارت‌های بانکی به زیرساخت سوخت خبر داد و اعلام کرد: در این طرح به جای صدور کارت جدید سوخت، از طریق اتصال برخط به نظام پرداخت بانکی، از کارت‌های بانکی موجود به‌عنوان کارت سوخت استفاده می‌شود.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با تأکید بر اینکه برنامه‌ای برای آزادشدن واردات خودرو وجود ندارد، گفت: از هیأت دولت می‌خواهیم هرچه زودتر وضعیت خودروهای در گمرک مانده را تعیین تکلیف کند.
بازار
کاهش عرضه، زمینه افزایش قیمت برخی انواع ماهیان پرورشی و آزاد پرتقاضا در بازار مصرف را تا 100درصد افزایش داد. است.

خیز برای تکمیل بزرگ‌ترین مسکن مهر نیمه‌ساز

ورود یک پیمانکار بزرگ، تسهیل روند تأمین تجهیزات و تزریق منابع دولتی، آخرین اقداماتی بوده که برای تکمیل مسکن مهر پردیس انجام شده است
مسکن
تکمیل مسکن مهر پردیس با آن جانمایی نامناسب و توپوگرافی خشنی که دارد حالا به اولویت وزارت راه و شهرسازی تبدیل شده و قرار است با بسیج شدن امکانات و منابع تحت امر این وزارت، به‌زودی تعیین تکلیف شود.
رفع فقر با کنترل بانک‌ها

رفع فقر با کنترل بانک‌ها

احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی یکی از عوامل اصلی تورم در کشور را نظام بانکی می‌داند که با خلق پول بدون پشتوانه مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی ایجاد کرده‌ است.
احتمال گره‌گشایی از تونل ضدتحریم
25روز از وعده اتحادیه اروپا برای برقراری یک کانال ویژه مالی جهت مقابله با تحریم‌های یکجانبه گذشته، اما هنوز خبری از جزئیات تونل ضد‌تحریم در دسترس نیست
بازار
گوشی موبایل به‌زودی ارزان می‌شود. این تازه‌ترین وعده محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات است که می‌گوید: به‌زودی با رفع توقیف تلفن‌های همراه موجود در گمرک، قیمت انواع تلفن‌ همراه در بازار کاهش می‌یابد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از خطر ریزش نیروی کار خبر می‌دهد و می‌گوید: برای رفع دغدغه بیکاری و اشتغال جوانان تلاش می‌شود با آسیب‌شناسی وضعیت موجود و شناسایی ظرفیت‌های مناطق مختلف، شرایط بازار کار را به سمت‌وسوی اشتغال مولد و پایدار سوق داد.