6
شنبه 10 آذر 1397
شماره 7540
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بر ضرورت لزوم تشکیل کارگروهی برای بررسی وضعیت و حمایت از هنرمندان موسیقی خیابانی تأکید کرد.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران بر لزوم واریز یارانه دولت برای توسعه اتوبوس و مترو در تهران تاکید کرد. افشین حبیب‌زاده با اشاره به لزوم کمک دولت به توسعه ناوگان اتوبوسرانی به ایسنا گفت: «تاکنون دولت یارانه‌اش برای کمک به توسعه اتوبوس و مترو در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ را به‌طور کامل پرداخت نکرده است.»
دوشنبه 12آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت است و به این مناسبت قرار است برنامه‌های ویژه‌ای در پایتخت برگزار شود.
تجدید میثاق
مدیران شهرداری منطقه 19به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همراهی پرسنل با حضور در حرم مطهر امام خمینی ره با آرمان‌های امام راحل تجدیدمیثاق کردند.
بیل د بلاسیو، شهردار نیوی000ورک هش00تگ #TririTogether را در توییتر به راه انداخته است.
ریک کرایزمن، شهردار سن‌پترزبورگ، در سایت رسمی شهرداری از تبادل فرهنگی با کشور ژاپن خبر داده است.
همدان؛ میزبان رؤسای شوراهای اسلامی کشور

شوراها حمایت می‌خواهند

شورا
رئیس شورای شهر تهران آخر هفته گذشته مهمان همدانی‌ها بود تا در شصت‌ودومین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای کلانشهرهای کشور شرکت کند. این مجمع با برگزاری کمیسیون‌های تخصصی و چهارگانه اقتصادی و حقوقی، عمران و شهرسازی، فرهنگی و شهر هوشمند و خدمات شهری و حمل‌و‌نقل آغاز شد و طی آن روسای شورای شهرها به بررسی مباحث تخصصی پرداختند.
آماده‌باش گرمخانه‌ها دوبرابر هال‌سیتی

آماده‌باش گرمخانه‌ها دوبرابر هال‌سیتی

صادق‌خان، شهردار لندن در توییتر اعلام کرد که برای کمک به بی‌خانمان‌ها، پناهگاه‌های شهر را در تمام طول زمستان به‌عنوان گرمخانه به‌کار خواهند گرفت.
روبات‌های آتش‌نشان
روبات‌های آتش‌نشان
خانم یوریکو کویکه، فرماندار توکیو در صفحه اجتماعی و اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی عنوان کرده به مرور زمان استفاده از روبات‌های آتش‌نشان در این شهر فراگیر می‌شود.