4
چهار شنبه 10 مرداد 1397
شماره 7445
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بسته سیاستی دولت برای بازار ارز احتمالاً در یکی، دو روز آینده اعلام می‌شود. قرار است سیاست‌های بانک مرکزی، با پیشنهادهای سازمان برنامه‌وبودجه ادغام و در ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی شود.
سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی می‌گوید: در مناطق شمالی کشور اندکی خلل در سوخت‌رسانی وجود داشت که ارتباطی به مسئله تأمین بنزین نداشته و ناشی از مشکلات انتقال بوده که اکنون برطرف شده است.
کاهش تیراژ تولید، رشد قیمت خودروهای داخلی در بازار و مشکلات فروش اینترنتی، شرایطی را رقم زده که شرکت‌های خودروسازی عطای دریافت ارز دولتی برای تأمین قطعات و مواداولیه تولید را به لقای قیمت‌گذاری شورای رقابت بخشیده و درخواست آزادسازی قیمت‌ها را به دولت ارائه کرده‌اند.

تورم تولید از مصرف سبقت گرفت

تورم بخش تولید به‌عنوان شاخص آینده‌نگر نرخ تورم به 13درصد رسیده که نشان از سبقت تورم تولید بر مصرف دارد.
صدای بلند اعدام

صدای بلند اعدام

مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران، در مجلس پیشنهاد داده مفسدان فی‌الارض در چهارراه استانبول به دار آویخته شوند تا مردم باور کنند مجموعه حاکمیت کاری انجام می‌دهد.
سهم دولت‌ها در بحران غیرمجازها
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی از اقتصاددانان و مدیران بانکی نشان می‌دهد اکثر قریب به اتفاق آنها سهم دولت محمود احمدی‌نژاد را در پیدایش بحران موسسات غیرمجاز بسیار بالا می‌دانند
نتایج نظرسنجی ایسپا از 61اقتصاددان و مدیر بانکی درباره سهم‌دولت‌های محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی در پیدایش بحران موسسات مالی غیرمجاز نشان می‌دهد 23 نفر از آنها عملکرد دولت احمدی‌نژاد را و یک نفر رویکرد دولت حسن روحانی را در این حوزه بد ارزیابی کرده‌اند.