16
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
شماره 9097
شهرنگار4
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توزیع متوازن خدمت و عدالت

یادداشت
در این دوره مدیریت شهری از منظری نو به مشکلات شهر نگریسته و با نگاهی خلاق و خدمت‌رسان سراغ دغدغه‌های شهروندان جنوب شرق پایتخت در قالب اجرای پروژه‌های شهری رفته‌ایم.
ویژه
هدف از راه‌اندازی سامانه سؤالات پرتکرار، ارائه منبع آسان و سریع به شهروندان برای پاسخ به سؤالات‌شان در حوزه مدیریت شهری است.
طرح الگوی خدمت همگام با تحول بیست‌گانه خدمت آغاز شده است.
تا سال گذشته اگر فردی می‌خواست پرونده‌اش را رویت یا کپی از آن دریافت کند می‌توانست نامه‌ای به قاضی پرونده بنویسد .

میدان بهمن؛ بدون ترافیک

فاز دوم پروژه نواب - تندگویان در مراسمی با حضور مدیران شهری به بهره‌برداری رسید
پروژه
ترافیک، معضل اصلی تهران است که هر روز شهروندان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند.