04
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
شماره 9097
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آرامش بازار ارز به مسکن رسید

مسکن
تنش بازار ارز که آرام گرفت، بازار مسکن هم به زیر سقف آرامش برگشت؛ این چکیده وضعیت فعلی بازار املاک و مستغلات است که اظهارات داود بیگی نژاد، نایب‌رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران نیز آن را تأیید می‌کند.
ویژه
صنعت لوازم خانگی در ایران دیرپاست و عمری بیش از 80سال دارد.
ارز
دبیرکل جامعه صرافان ایران روند کاهش قیمت دلار را ادامه‌دار می‌داند و به همشهری می‌گوید: در انتهای سال گذشته ما با نوسان قیمت ارزهای پرتقاضا مواجه بودیم اما خوشبختانه بانک مرکزی با سیاستگذاری‌هایی که انجام داد تلاش کرد این نوسانات را به حداقل برساند که موفق هم شد و توانست از رشد قیمت‌ها جلوگیری کند.

با چک کاغذی خداحافظی کنید

پس از 5سال از الزام بانک‌ها برای صدور چک دیجیتال، بالاخره این نوع چک نقد و اجرایی شد
گزارش
با گذشت 5سال از اجرای قانون جدید چک و الزام بانک‌ها برای صدور چک دیجیتال، حالا این کار در دولت سیزدهم نهایی و اجرا شده و مشتریان بانک‌ها می‌توانند به‌جای قرارگذاشتن با یکدیگر و مبادله نسخه فیزیکی چک، آنلاین چک صادر کنند و در اختیار همدیگر قرار دهند.

اما و اگرهای توافق با طلافروشان

فعالان صنف طلا طی روزهای گذشته در اعتراض به ثبت معاملات طلا و به‌ویژه بحث ثبت موجودی طلای خود در سامانه جامع تجارت دست به اعتراض زدند.
ریال برون‌مرزی به زودی...
آنطور که رئیس‌کل بانک مرکزی خبر داد، استفاده از ریال برون‌مرزی در حال نهایی شدن است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران از کاهش ۱۰ تا ۳۰درصدی قیمت برخی از اقلام صیفی‌جات و نوبرانه نسبت به هفته‌های قبل خبر داد.