13
شنبه 1 آبان 1400
شماره 8343
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

میزبان سپاهان، میزبان نیست

هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا با 2بازی در اهواز و رفسنجان آغاز می‌شود
فوتبال ایران
بعد از پایان نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر، بلافاصله هفته دوم این رقابت‌ها از فردا یکشنبه آغاز می‌شود.
ویژه
تیم ملی ایران بعد از 3 کلین‌شیت در مرحله انتخابی جام‌جهانی، سرانجام در بازی چهارم دروازه خود را به روی کره‌جنوبی باز شده دید.
فیروز کریمی که طی آمد و رفت‌های بی‌شمار نیمکت تراکتور در طول چند‌ماه گذشته یک‌بار سرمربی این تیم شد و رفت، حالا برای دومین دوره هدایت تیم تبریزی را برعهده دارد.
استقلال در نخستین بازی فصل جدیدش هوادار را با یک گل شکست داد.
لیگ برتر والیبال ایران از فردا آغاز می‌شود؛ لیگی که تفاوت چندانی با فصل‌های گذشته ندارد. این فصل هم مثل همه سال‌های گذشته، سر تعداد تیم‌ها، بدهی‌ها، ماندن و رفتن سقوط‌کننده‌ها و... بگومگو بود.
انتشار یک توییت عجیب و بدموقع از مهدی طارمی، جنجال عجیبی در فضای فوتبال ایران راه انداخت.
در روز سوم از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، زنیت سن‌پترزبورگ با یک گل برابر یوونتوس مغلوب شد.

غریبه با بحران

غم شکست به الهلال خیلی زود فراموش شد و پرسپولیس با پیروزی پرگل در اهواز، بحران‌های احتمالی را پس زد
اولین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران با یک برد باارزش برای پرسپولیس به پایان رسید. شاگردان یحیی گل‌محمدی که به‌خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا دیرتر از سایر تیم‌ها به لیگ رسیده بودند با این پیروزی خاطره تلخ شکست مقابل الهلال را تا حدود زیادی فراموش کردند.

روز فوتبال

فوتبالی‌ها خودشان را آماده یک‌روز جذاب کرده‌اند، روزی که با ال‌کلاسیکو آغاز می‌شود با مصاف منچستر و لیورپول ادامه پیدا می‌کند و به بازی اینتر و یووه و مارسی و پاری‌سن‌ژرمن ختم می‌شود
فردا به‌مدت 5/ 6ساعت جهان هستی متوقف می‌شود و ابر و باد و مه و خورشید و فلک به مسابقات فوتبال یکشنبه چشم می‌دوزند.
مقام دوم زنان ایران در امارات
مقام دوم زنان ایران در امارات
تیم ملی اسکیت ‌هاکی روی‌یخ زنان ایران در کاپ آزاد امارات دوم شد. ایران در این تورنمنت سه‌جانبه 2پیروزی مقابل امارات داشت. در بازی رفت‌ و برگشت با روسیه هم به یک پیروزی و یک شکست رسید و با این نتایج فینالیست شد.
پس از درخشش ایرانی‌ها در لیگ‌های اروپایی و حتی لیگ قهرمانان که مهدی طارمی رکورد بیشترین دوندگی را به‌خودش اختصاص داد، در رقابت‌های درجه دوم اروپایی هم ایرانی‌ها کارهایی انجام دادند.

رکوردشکنی در آب‌های قطر

شناگران ایران در 2 روز اول مسابقات جام‌جهانی مسافت کوتاه قطر، به 2 رکورد جدید ملی و یک سهمیه مسابقات قهرمانی جهان رسیدند. سینا غلامپور تا دیروز موفق‌ترین شناگر ایران در این مسابقات بود.

ال‌کلاسیکوی انگلیس!

دقیقا در روزهایی که سولسشائر بیش از هر زمان دیگری در آستانه اخراج قرار می‌گیرد، ستاره‌ها به دادش می‌رسند.

ال‌کلاسیکوی ایتالیا

در میان همه باشگاه‌های بزرگی که در سری‌آ وجود دارند، دیدار اینتر و یوونتوس به داربی ایتالیا معروف شده. با توجه به وضعیت 2 تیم در چند سال اخیر، داربی برازنده این مسابقه است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
آیین رونمایی از لباس تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان برای اعزام به جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد. البته آنچه در عمل رخ داد، معرفی مسئولان شهرداری سیرجان بود. تیزری که این باشگاه برای نشان‌دادن لباس این فصل تیم منتشر کرد، رنگ‌و‌بوی حرفه‌ای نداشت.
لیگ برتر
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی