17
چهار شنبه 9 تیر 1400
شماره 8257
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل، امشب یکی از غایبان این تیم در مصاف با گل‌گهر خواهد بود.
ویژه
علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از حالا دلایلش را برای نتیجه‌نگرفتن وزنه‌برداران در المپیک قطار کرده است.
فرهاد مجیدی مدت‌ها قبل، درست زمانی که فراز کمالوند از کادر فنی استقلال جدا شد درخواست داد که یک مربی ایتالیایی به نام گابریل پین در کنار او قرار بگیرد.
باشگاه سایپا شایعات در مورد اخراج محسن مسلمان را رد می‌کند و مدعی است این بازیکن به‌دلیل مصدومیت در تمرینات حاضر نمی‌شود، اما در اصل موضوع تفاوت چندانی وجود ندارد.
درست 24ساعت بعد از  آنکه وحید فاضلی، دستیار مهدی رحمتی و مربی پدیده مشهد مدعی شد «خطیبی در تراکتور رنسانس کرده است»، مالک و مدیران باشگاه تبریزی رسول را برداشتند و فیروز کریمی را به جای او گذاشتند! فیروز پس از حذف تراکتور از جام حذفی قرار بود به‌عنوان مشاور کنار خطیبی باشد، اما سر مسائل مالی با باشگاه توافق نکرد و حضورش منتفی شد.
اتفاقاتی که در 2‌بازی دوشنبه‌شب افتاد از همان دست فرمول‌های کلیشه‌های فیلم‌های فوتبالی بود.
سعیدرضا کیخا به بازی‌های المپیک توکیو نرسید. با اینکه در جام‌جهانی قطر، مدال طلا گرفت و امتیازاتش با ژیمناست ژاپنی برابر شد اما در میانگین امتیازات، یک رده پایین‌تر از رقیب ژاپنی ایستاد.

زمانی برای دلبری از استقلالی‌ها

امیر قلعه نویی، سرمربی پیشین استقلال امروز در شرایطی با گل‌گهر مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که تا چند سال پیش رکورد 12 سال شکست ناپذیری مقابل این تیم داشت
امیر قلعه‌نویی در حالی این هفته با گل‌گهر سیرجان برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد که تقابل‌های او با سرخپوشان به قول خودش «دو نیمه متفاوت» داشته است.
سلام بر زیدان

سلام بر زیدان

به‌نظر می‌رسد با حذف فرانسه، دوران دشان به پایان رسیده باشد
هردو‌فینالیست آخرین جام‌جهانی و یورو حذف شدند که البته یکی از فینالیست‌های این دوتورنمنت بزرگ یعنی فرانسه مشترک بودند.
پایان ناخوش
پایان ناخوش
کرواسی نتوانست مثل سوئیس یک فرجام دراماتیک را رقم بزند
توپ دست اسپانیا بود اما کرواسی واقعا خوب بازی کرد. برای خوب‌بودن نیازی نیست توپ در دست‌تان باشد اما زمانی که اسپانیایی‌ها در وقت اضافه از حریف پیش بودند، مالکیت توپ به کارشان آمد و آنها اجازه ندادند کرواسی صاحب توپ و موقعیت بیشتر شود.
رقابت‌های کوپا‌آمریکا حتی از تورنمنت‌های زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم عجیب‌تر است.

شما هم مقصری آقای دایی!

رسیدن کریستیانو رونالدو به رکورد گل‌های ملی علی دایی باعث شده طی چند روز گذشته نام و نشان شهریار فوتبال ایران بیش از هر زمان دیگری در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی مطرح شود.

خانه‌های‌تان را مفت نفروشید

خبر آمده که بعد از پیروزی استقلال برابر گل‌گهر سیرجان، فرهاد مجیدی از جیب خودش نفری 20میلیون تومان به بازیکنان پاداش داده است.

برنامه لیگ برتر جام خلیج فارس

برنامه لیگ برتر جام خلیج فارس
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
هنوز 7دقیقه از بازی نگذشته بود که انگار آب سردی بر 49هزار تماشاگر ورزشگاه دارگو پورتو ریختند. همه بهت‌زده بودند؛ آنها خود را آماده ‌جشن پیروزی در نخستین بازی تورنمنت یورو‌2004 می‌‌کردند اما کاراگونیس همه نقشه‌های میزبان را به هم ریخت.
جدول 8257