• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 9 تیر 1400
کد مطلب : 134597
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/rkWok
+
-

آماربازی


7.26
بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل، امشب یکی از غایبان این تیم در مصاف با گل‌گهر خواهد بود. نمرات متریکا و آنالیزهای این گروه همچنان سیامک نعمتی را به‌عنوان بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل معرفی می‌کنند. بازیکنی که بعد از آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف چند هفته‌ای غایب بود و در آخرین دقایق بازی با تراکتور به میدان برگشت و دوباره مصدوم شد. میانگین نمرات سیامک در سایت متریکا 7.26 است و او با اختلافی جزئی نسبت به امید عالیشاه همچنان برترین بازیکن پرسپولیس و پنجمین بازیکن لیگ در فصل جاری است. عالیشاه (7.22)، نورالهی (7.21)، سرلک (7.21) و امیری (7.18) پرسپولیسی‌های بعدی هستند که در جمع 20بازیکن برتر لیگ حضور دارند. البته میانگین نمره ترابی هم 7.42 است اما چون بازی‌های کمتری داشته در رده‌بندی کلی قرار نگرفته است.

7.38
بهترین بازیکن سپاهان در فصل جاری همچنان سجاد شهباززاده است که در میان تمامی بازیکنان لیگ هم در صدر رده‌بندی قرار دارد. سجاد در آخرین بازی مقابل فولاد 9 گل زد و 9 پاس گل داد تا با کسب نمره6.53چهارمین نمره ضعیفش را در طول این فصل دریافت کند. اما میانگین نمرات او در متریکا همچنان 7.38 است که او را بالاتر از همه بازیکنان قرار داده است. مهدی ترابی (پرسپولیس) با میانگین نمره7.42تنها بازیکن لیگ است که نمره‌ای بالاتر از سجاد دارد اما او که در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس آمده فقط 7بازی انجام داده و هنوز تعداد بازی‌هایش به یک سوم بازی‌های فصل نرسیده است. به جز سجاد، 3سپاهانی دیگر هم در جمع 6بازیکن برتر لیگ حضور دارند.

7.23
 اما بعد از پرسپولیس و سپاهان، سومین تیم لیگ استقلال است که بد نیست از بهترین بازیکن این تیم در فصل جاری هم یادی بکنیم. طبعا در جمع استقلالی‌ها مهدی قائدی همانند فصل گذشته در فصل جاری هم بهترین عملکرد را داشته و از لحاظ نمرات متریکا بالاتر از تمام همبازی‌هایش قرار دارد. قائدی 24بازی برای استقلال انجام داده و با میانگین نمره7.23بهترین بازیکن تیمش در لیگ بیستم بوده است. 4بازیکن از سپاهان به همراه 3بازیکن از پدیده و پرسپولیس و گل‌گهر بالاتر از مهدی قائدی قرار دارند و او بالاتر از همه استقلالی‌ها هشتمین بازیکن موفق لیگ در فصل جاری است. احمد موسوی، مسعود ریگی، رضاوند، مطهری و وریا غفوری بازیکنان بعدی استقلال هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید