06
چهار شنبه 3 دی 1399
شماره 8118
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شیر و کفتار؟ شهر و روستا؟ چقدر شرم‌آور!

یادداشت
اگر محمد مایلی‌کهن هزار حرف غلط زده باشد، بعضی جملاتش هم واقعا بوی عطر و عبیر می‌دهد؛ مثل این تأکید همیشگی او: «همه‌جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند، ما زجر می‌کشیم.»
ویژه
به‌طور کلی مهم‌ترین و قاطع‌ترین واکنش‌های مدیران فوتبال ایران به بی‌اهمیت‌ترین مسایل ممکن است. مثلا کافی است یک نفر یک جایی یک چیزی بگوید یا بنویسد، بعد 20 تا بیانیه شدیداللحن منتشر می‌شود.
پرسپولیسی‌ها مدعی شده‌اند اگر باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اعلام نفرات کرونایی تیمش تخلفی کرده باشد، بازی باید 3 بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.
دکتر‌آلفردو کاهه با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی احتمال داده که دلیل مرگ مارادونا خودکشی باشد. یک‌بار وقتی از او پرسیده بود که به‌خودکشی فکر می‌کند، پاسخ مثبت گرفته بود.

آنتن تلویزیون، پیشکش به بازنده‌ها

منصوریان که 3ماه قبل زنوزی را «برادر بزرگ» خودش خوانده بود، چگونه خودش را به تلویزیون رساند تا یک ساعت علیه او حرف بزند؟
دوشنبه‌شبی که گذشت، علیرضا منصوریان میهمان برنامه «فوتبال برتر» بود که حضور او در این برنامه و صحبت‌هایش باعث ایجاد حواشی و بازخوردهای متعددی شد.
سلمانی: طارمی بهترین الگو برای من است

سلمانی: طارمی بهترین الگو برای من است

جدید‌ترین لژیونر فوتبال ایران در گفت‌و‌گو با همشهری مدعی شده سرمربی سابق نفت آبادان قصد داشته او را به لیگ عربستان ببرد
جعفر سلمانی حالا جدید‌ترین لژیونر فوتبال ایران به‌حساب می‌آید؛ بازیکنی که با 23‌سال سن سر از فوتبال پرتغال درآورده و با پورتیموننزه قرارداد بسته تا بعد از طارمی، علیپور، عابدزاده و مغانلو، پنجمین ایرانی لیگ این کشور باشد.

چهارشنبه‌ شب فوتبالی

در برنامه کاری چهارشنبه حتما فوتبال را هم بگنجانید. طرفداران فوتبال انگلیس تا دیر نشده و به‌خاطر ویروس جهش‌یافته و جدید کرونا موسوم به کووید-20در این کشور فوتبال به تعطیلی نرفته، مسابقات فعلی را غنیمت بشمرند.