06
دو شنبه 24 آذر 1399
شماره 8110
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همشهری با صداقتش ماندگار شد

یادداشت
در تاریخ روزنامه‌نگاری ایران و در مقاطع خاص فقط چند روزنامه بوده‌اند که توانسته‌اند در دل مردم جا بازکنند، پایگاه مردمی داشته باشند، مخاطبشان مردم باشد، حرف مردم را بزنند و در تصمیم‌گیری‌هایشان استراتژی‌هایی را برگزینند که به نفع مردم باشد. این روزنامه‌ها با صداقت‌شان، فضایی ایجاد کردند که بین خواننده و روزنامه ارتباط ایجاد شود.
ویژه
روند تمدید قراردادها در باشگاه پرسپولیس با امضای قطعی قرارداد 2 ساله سیامک نعمتی ادامه یافت. پیش‌تر خبر توافق با نعمتی منتشر شده بود و حالا اوراق مربوطه به‌طور رسمی امضا شده است.
حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا پس از 2‌ماه و 10‌روز مشخص شد و حالا شاگردان گل‌محمدی می‌دانند باید در دیدار نهایی با اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی بازی کنند.

رحمتی استقلال را احیا کرد

شهرخودرو که 3گل از پرسپولیس خورده بود 2گل هم از استقلال خورد تا آبی‌ها به صدر جدول برسند
استقلال آخرین بازی از هفته ششم لیگ برتر را برد و به صدر جدول رسید. تیم محمود فکری که انتقادات زیادی را به‌خاطر شکل بازی‌هایش متحمل شده بود دیشب در مصاف با شهرخودرو بیشتر از بازی‌های گذشته‌اش موقعیت خلق کرد و توانست به اولین پیروزی خارج از خانه‌اش در این فصل دست پیدا کند.

ترکیب فینال مشخص شد

4 نکته در مورد تعویق بازی پرسپولیس و سفر این تیم به قطر
پرسپولیس بدشانس بود که دیدارش با ذوب‌آهن به‌خاطر شیوع کرونا در اردوی تیم اصفهانی لغو شد. این مسابقه در تهران و در روزی که شرایط جوی پایدار وجود داشت، می‌توانست سرخپوشان را پیش از فینال لیگ قهرمانان در شرایط بازی قرار بدهد، اما نهایتا امکان انجام دیدار پیدا نشد.
بعدازظهر سرنوشت
ساعت14:30 امروز منتظر روشن‌شدن حریفان تیم‌های محبوب‌تان در دور یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا باشید.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
امیر روستایی که از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس خلاص شده، در پیکان نه‌تنها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه فرصت پنالتی زدن را هم به او داده‌اند.
گادوین منشا حسابی زیرنظر امیر قلعه‌نویی احیا شده و شاید در گل‌گهر سیرجان در حال پشت سر گذاشتن بهترین فصل فوتبالی‌اش است.