15
پنج شنبه 4 اردیبهشت 1399
شماره 7924
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بازارها باز شد، فوتبال تعطیل بماند؟

در نقد جملات احساسی برای پایین کشیدن کرکره لیگ برتر
​​​​​​​روزانه اظهارنظرهای زیادی در مورد ضرورت تعطیلی و لغو کامل مسابقات لیگ برتر به گوش می‌رسد؛ جملاتی که گویندگان آن سعی می‌کنند با گره زدن این مسئله به آمار مرگ‌ومیر ناشی از کرونا، ادعاهای‌شان را توجیه کنند.
ویژه
دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا تأکید کرد که AFC خواستار ادامه و تکمیل شدن لیگ قهرمانان آسیا است.
انتقادات تند فرشید اسماعیلی از احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال باعث احضار او به کمیته انضباطی باشگاه شد.
​​​​​​​مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره زمان شروع مجدد مسابقات ورزشی گفت: «با توجه به تصمیماتی که گرفته شده برگزاری هرگونه مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت متوقف است و اعلام کردیم فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز تا ۱۵اردیبهشت متوقف شود.
​​​​​​​دوره قبلی که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود، از ابتدای نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفت و در واقع خیلی خبری از لیست خرید و این حرف‌ها نبود.
​​​​​​​دیگر دوپینگ، پایان کار نیست! حالا ورزشکاری که دوپینگ می‌کند با افتخار عنوان می‌کند دانسته این کار را انجام داده و اصلا هم پشیمان نیست؛ نمونه‌اش کیوان رضایی، کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایران که سال گذشته در مسابقات جام تختی و لیگ کشتی گرفت و چند روز پیش اعلام شد نمونه‌ آزمایش‌ دوپینگش مثبت است.
رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند چلسی یکی از تیم‌هایی است که بارسا، فیلیپ کوتینیو را به آنها پیشنهاد داده است.

جلالی: لیگ نباید لغو شود

هیچ‌کس مسئولیت انتخاب اسکوچیچ را به گردن نمی‌گیرد
لیگ ایران در حالی به تعطیلات موقت رفته که حرف‌ و‌ حدیث‌های زیادی درخصوص لغو این بازی‌ها به گوش می‌رسد.
استوکس؛ آموزگار بد

استوکس؛ آموزگار بد

3عامل تبعیض؛ بازیکنان خارجی چطور بازیکنان ایرانی را به مرز جنون می‌رسانند؟
به جرأت می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین عوامل طغیان گاه و بیگاه بازیکنان داخلی در فوتبال ایران، اتفاقاتی است که برای نفرات خارجی رخ می‌دهد.
یک بازی این همه جوسازی ندارد
مدیرعامل سپاهان: اصلا ما مقصر، بازی را به‌خاطر مردم تکرار کنید و اجازه بدهید هواداران از تماشای بازی لذت ببرند
​​​​​​​از روزی که قرار بود بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان برگزار شود، 2ماه سپری شده اما هنوز حرف و حدیث‌ها درباره این بازی به پایان نرسیده است.
​​​​​​​اگر مختصر شانسی برای از سرگیری مسابقات لیگ نوزدهم وجود داشته باشد، بازی‌های باقیمانده قطعا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

منهای فوتبال

در ادامه ثبت‌نام کاندیداها برای مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ووشو، محمود متدین دبیر سابق فدراسیون ووشو و محمود رشیدی رئیس سابق فدراسیون ورزش‌های رزمی در این انتخابات ثبت نام کردند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
​​​​​​​در شرایطی که تکلیف ادامه لیگ برتر به‌خاطر شیوع کرونا هنوز مشخص نیست شایعات زیادی اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 7924