11
پنج شنبه 2 خرداد 1398
شماره 7670
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پلیس خوب، پلیس بد؛ تأسف بر این تعصب

یادداشت
انتشار فیلمی از علیرضا بیرانوند در ورزشگاه شهر جم، باعث احضار او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شده است. در این فیلم بیرانوند با عصبانیت یک مأمور پلیس را به کناری هل می‌دهد.
ویژه
تیم منتخب بدترین‌های لیگ برتر از لحاظ آمار
مهدی شیری در نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه شد و با وجود عملکرد ضعیف در چند مسابقه ابتدایی لیگ در نهایت توانست در دفاع راست سرخپوشان جا بیفتد و به یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو تبدیل شود.
​​​​​​​ پایان مسابقات جهانی و کسب نتیجه ضعیف توسط تکواندوکاران سبب شد در آستانه المپیک نگرانی‌ها افزایش یابد. این بار دغدغه‌ها مختص کسب مدال در المپیک نیست بلکه توقعات تا کسب سهمیه المپیک توسط تکواندوکاران کاهش یافته است.
سازمان لیگ اعلام کرده مسابقه سوپرجام در تاریخ چهارم مرداد و 6روز پیش از آغاز لیگ نوزدهم برگزار خواهد شد. پرسپولیس قهرمان لیگ شده و باید سوپرجام را برابر قهرمان جام حذفی برگزار کند.
کنستانت را یادتان هست؟ یکی از چندین بازیکن خارجی امسال زنوزی که به سرنوشت‌های عجیب و غریب دچار شدند. بازیکن پیشین میلان ایتالیا در نقل‌وانتقالات زمستانی با سروصدای فراوان به تراکتورسازی پیوست، اما پس از مدت کوتاهی گفتند قلبش مریض بوده و به همین دلیل به کشورش بازگشت.

ویلموتس؛شاید یکشنبه آینده

یک رسانه بلژیکی ادعا کرده که مارک ویلموتس به شرطی سرمربی ایران می‌شود که فقط برای بازی‌های تیم ملی به تهران بیاید، منابع داخلی اما می‌گویند اختلاف دو طرف بر سر شیوه انتقال دستمزد است
آدم اینقدر آقا؟

آدم اینقدر آقا؟

بعد از پایان بازی پرسپولیس و السد مهدی ترابی از ژاوی خواست پیراهنش را به او بدهد، اما هافبک اسپانیایی در کمال احترام تقاضای او را رد کرد. خودداری ژاوی از بخشیدن پیراهنش می‌تواند قابل درک باشد.
یک میلیون دلار سوخته
یک میلیون دلار سوخته
آفریقایی‌هایی که تیام نشدند
از استقلال خبر می‌رسد 2بازیکن از مثلث آفریقایی این تیم برای فصل بعد حفظ نخواهند شد. اسماعیل گونزالوس یا ایسما که چند بازی آخر را به‌دلیل مصدومیت از دست داد، در کنار گادوین منشا دو بازیکنی هستند که به‌احتمال فراوان به‌زودی از استقلال جدا خواهند شد.
سازمان لیگ می گوید اگر پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، سوپر جام برگزار نمی‌شود سال پیش هم این تک بازی به دلایلی برگزار نشد
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای دریافت ویزای آمریکا به دوبی می‌روند این در حالی است که فدراسیون والیبال اعلام کرده بود به‌دلیل شرایط مالی برای دریافت روادید آمریکا به هیچ عنوان به کشور دیگری نخواهند رفت.