19
پنج شنبه 19 آبان 1401
شماره 8635
ورزش3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آرژانتین- برزیل در فینال

شرکت EA Sports هم به صف شرکت‌هایی پیوست که فینالیست‌های جام‌جهانی را پیش‌بینی می‌کنند.
ویژه
رئال‌مادرید که در هفته‌های اخیر و در غیاب بنزما در سراشیبی افتاده و دومین شکست فصلش را تجربه کرده و به ژیرونا هم امتیاز داده، برای آنکه اختلاف امتیازش با بارسلونای صدرنشین در عدد 5 نماند، چاره‌ای ندارد جز بازی با تمام قوا در بازی ساعت24 امشب مقابل کادیس.
مخالفان برگزاری جام‌جهانی در قطر تحلیلی آماری ارائه کرده‌اند که برای 5760دقیقه مسابقه فوتبال در این دوره، 15هزار کارگر در ساخت ورزشگاه‌ها در قطر کشته شده‌اند.
با اخراج لواندوفسکی در بازی با تیم سختکوش اوساسونا و درحالی‌که تیم میزبان بر مدافعان رنجور آبی‌واناری می‌تاخت، بارسلونا توانست در یک دیدار سخت کام‌بک بزند و 2 بر یک به برتری دست یابد.

مانه هم پر؟

ستاره قهرمان آفریقا مصدوم شد
پیروزی 6 بر یک بایرن‌مونیخ در برابر وردربرمن یک تلخی بی‌پایان برای هواداران فوتبال و مردم سنگال داشت. سادیو مانه در این دیدار آسیب دید و به‌گفته روزنامه اکیپ فرانسه جام‌جهانی را از دست داد. او دقیقه ۲۰ مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.
پیرترین دنی همه ادوار

پیرترین دنی همه ادوار

دنی آلوز که از کسب جام سیر نمی‌شود و نمی‌خواهد کسی به رکوردش در به‌دست‌آوردن جام نزدیک شود، پیرترین بازیکن تاریخ تیم ملی برزیل در ادوار جام جهانی خواهد بود.
دیبالا و دی‌ماریا می‌‌رسند
دیبالا و دی‌ماریا می‌‌رسند
یک خبر بد و یک خبر خوب برای هواداران تیم ملی آرژانتین. خبر خوب این است که دی‌ماریا و دیبالا هر دو به جام جهانی می‌رسند و خبر بد اینکه لوسلسو به این جام نمی‌رسد که خیلی هم مهم نیست.