16
پنج شنبه 13 مهر 1402
شماره 8901
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دستاورد روستاییان و عشایر در «روستاآباد»

‌خبر روز
نمایشگاه «روستاآباد» چهارشنبه 12مهر با هدف معرفی و عرضه تولیدات و محصولات کشاورزی روستاییان و عشایر سراسر کشور آغاز به‌کار کرد.
ویژه
عضو مجمع نمایندگان بوشهر در مجلس از صدور نخستین مجوز سفر لنج‌های تجاری برای واردات کالای ته‌لنجی در سال‌جاری خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمان از اتصال 7روستا در شهرستان‌های بم، کرمان، زرند و جیرفت به اینترنت پرسرعت خبر داد.
راه‌های روستایی 5روستا در مشگین‌شهر اردبیل و 5روستا در سلماس آذربایجان شرقی بعد از سیل سه‌شنبه 10مهر خسارت دید. راه‌های ارتباطی روستاها باز و تخریب‌ها در دست مرمت است.

نبرد با خشکسالی در «سیریک»

هزار خانوار در 17روستای شهرستان سیریک هرمزگان درباره رفع بی‌آبی مقابله با خشکسالی، اشتغال‌زایی و بهداشت و درمان آموزش می‌بینند ‌
گپ
طرح مقابله با اثرات خشکسالی با همکاری کشور ژاپن در شهرستان سیریک استان هرمزگان از ابتدای مهر1402 اجرا شد و تا پایان آبان هم ادامه خواهد داشت.

پیش‌بینی افتتاح ۵۰ طرح در سفر رئیس‌جمهوری به فارس

محمود رضایی کوچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:در دور دوم سفر رئیس‌جمهوری به فارس که در روزهای پایانی هفته آینده انجام خواهد شد،
تعریف ۱۸۰ پروژه برای تبدیل کرج به شهر دوستدار کودک
عباس سعیدی‌کیا، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج: تدوین راهکارهایی برای بسترسازی تامین نیازهای کودکان در شهر و پایلوت کرج به‌عنوان شهر دوستدار کودک در دستور کار قرار گرفته است.
ذره بین
مرکز رسانه و روابط‌عمومی دادگستری خوزستان درباره ادعای مطرح شده در رسانه‌ها و فضای مجازی، مبنی بر سرقت یک دکل نفتی در این استان توضیحاتی ارائه داد.