06
پنج شنبه 13 مهر 1402
شماره 8901
اقتصاد 1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ترمیم حقوق کارمندان دولت منتفی شد؟

چهره روز
داوود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، درباره ترمیم حقوق کارمندان دولت در نیمه دوم سال با توجه به کاهش نیافتن تورم و فشارهای اقتصادی به مردم، گفت: معمولاً تصمیم‌گیری درباره حقوق اول هرسال انجام می‌شود.
ویژه
رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: قیمت کنونی هرکیلو دام زنده ۱۷۰ تا ۱۹۰ هزارتومان بوده که نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است.
آموزش اقتصادی
ایران روزانه 3.5میلیون بشکه نفت تولید می‌کند؛ اما تاکنون فکر کرده‌اید که هر بشکه نفت خام چند لیتر است و چرا این مقیاس را برای آمار و ارقام این حوزه انتخاب کرده‌اند؟

کشف منابع جدید طلای سیاه در 4 گوشه ایران

وزیر نفت از کشف ۴میدان جدید نفت و گاز و افزایش ۲.۶میلیارد بشکه‌ای نفت و گاز قابل استحصال ایران خبر داد
همزمان با کشف ۴میدان جدید نفت و گاز و افزایش ۲.۶میلیارد بشکه‌ای منابع قابل استحصال جایگاه ایران در رتبه نخست دنیا از حیث ذخایر نفت و گاز تثبیت شد.
امکان ابطال رأی هیأت داوری سازمان بورس فراهم شد

امکان ابطال رأی هیأت داوری سازمان بورس فراهم شد

معترضان به رای هیات داوری می توانند درخواست تجدیدنظر کنند
پس از چالش‌های فراوان بر سر آرای صادر شده در هیأت داوری سازمان بورس در سال‌های گذشته، بالاخره با حکم دیوان عدالت اداری امکان ابطال آرای این هیأت در محاکم عمومی و حقوقی فراهم شد.
سهام عدالت مشمولان جدید ۱۰میلیون تومان خواهد بود
مالک رحمتی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: ۴میلیون نفر مشمولان جدید سهام عدالت هستند و برای این افراد باید ۱۰میلیون تومان سهام درنظر بگیریم و پس از مشخص شدن سبد سهام اجرای آن آغاز خواهد شد.
مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از آغاز به‌کار منطقه آزاد بانه و مریوان واقع در مرز ایران و اقلیم کردستان عراق طی هفته‌های آینده خبرداد.
PDF اقتصاد 1
کوتاه اقتصاد 1
نرخ مالیات بر شرکت‌ها در ایران 25درصد است. این مقدار بیشتر از اکثر کشورهای همسایه و تقریبا برابر با میانگین کشورهای جهان است.
قیمت انواع جاروی هوشمند و برقی