• پنج شنبه 13 مهر 1402
  • الْخَمِيس 20 ربیع الاول 1445
  • 2023 Oct 05

کیف پول شهروندی در جیب تهرانی‌ها

سامانه شهرزاد با قابلیت‌های جدید برای تسریع و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات توسط شهرداری تهران فعال شد
رونمایی از کیف پول شهروندی، گام مدیریت شهری ششم در راستای هوشمندسازی خدمات است؛ کیف پولی که در مرحله اول روی تسهیل استفاده از حمل‌ونقل عمومی ازجمله مترو هدف‌گذاری شده، اما قرار است در آینده به کیف پول چندکاره تبدیل شود.

ابابیل ایران بالای سر آمریکا

رزمایش مشترک پهپادی ارتش که طی 2 روز گذشته در مناطق مرزی کشور به‌ویژه خلیج‌فارس و دریای‌عمان برگزار شد، بار دیگر اقتدار دفاعی – نظامی ایران در مواجهه مؤثر با هرگونه تهدیدی را برای جهانیان به‌نمایش گذاشت.

بماند به یادگار برای آرمیتا...

امیدوارم آرمیتا دختر نوجوانی که این روزها در تخت بیمارستان بستری است به‌زودی خندان و سالم به آغوش گرم خانواده برگردد. این روزها تنها پدر و مادر او نگران نیستند و جماعتی برای او دعا می‌کنند.

5پیام رزمایش پهپادی ارتش

بخش وسیعی از مناطق مرزی ایران و به‌ویژه آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و دریای عمان طی 2روز گذشته شاهد برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ازسوی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری‌اسلامی بود.

اصرار شهردار سابق بر یک ایده اشتباه

با توسعه اخیر ایستگاه‌ها و مسیر‌های جدید مترو و ارائه طرح‌هایی برای تراموا و همینطور اضافه‌شدن اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی، باز هم برخی از مدافعان عملکرد دوره قبلی شهرداری موضوع دوچرخه‌سواری را به میان کشیدند.

کشف منابع جدید طلای سیاه در 4 گوشه ایران

همزمان با کشف ۴میدان جدید نفت و گاز و افزایش ۲.۶میلیارد بشکه‌ای منابع قابل استحصال جایگاه ایران در رتبه نخست دنیا از حیث ذخایر نفت و گاز تثبیت شد.

هوش مصنوعی مثل سیل به زندگی رخنه می‌کند

بهاءالدین خرمشاهی به‌رغم پیشکسوت‌بودنش و اینکه تا به امروز بیش از 100عنوان کتاب و هزاران مقاله نوشته است، همچنان حوصله می‌کند و با دقت به پرسش‌ها گوش می‌دهد و پاسخ‌ها را شمرده و با شفقت بیان می‌کند.