12
شنبه 11 شهریور 1402
شماره 8874
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بهره‌برداری رسمی‌از 3سد در بوشهر

کوتاه‌تر از گزارش
هفته دولت به پایان رسید، اما پایان این هفته برای بوشهری‌ها با یک خبر خوب همراه بود؛ «افتتاح رسمی 3سد باغان، اخند و خائیز» که قرار است نقش مهمی در تامین آب منطقه، آبیاری نخلستان‌ها و کنترل سیلاب‌ و مهم‌تر از همه اینها در تامین آب افق1430 استان داشته باشند.
ویژه
‌حسن دهمرده، فرماندار شهرستان زهک: فعالیت بازارچه مرزی شاهگل با 12غرفه در شهرستان زهک در استان سیستان و بلوچستان به‌طور رسمی آغاز و نخستین محموله کولبری از این بازارچه وارد کشور شد.
روز جمعه 10شهریور انتشار دود سفیدرنگ در فضای شهر آبادان موجب نگرانی و اضطراب مردم شد.

سیل روستای «سوریک» را بلعید

سیل در 3استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی و زنجان موجب خسارت شد؛ احتمال جابه‌جایی یک روستا در ماکو به‌دلیل حجم خسارت‌ها وجود دارد
گزارش
وقوع سیل در روزهای پایانی هفته گذشته در منطقه بورالان ماکو در استان آذربایجان‌غربی خسارت شدیدی به روستای سوریک وارد کرد؛ به‌طوری که نیمی از خانه‌های مسکونی در این روستا به‌طور کامل تخریب شد و در حال حاضر اهالی در اسکان موقت به‌سرمی‌برند.

آغاز بازگشت زائران اربعین حسینی

موج بازگشت زائران اربعین حسینی شروع شده است. فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به خروج ۳ میلیون زائر ایرانی از مرزهای کشور برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت که تاکنون یک میلیون نفر از این افراد به کشور بازگشته‌اند.
آبرسانی به همه روستاهای بالای 20خانوار همدان
علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان:‌ به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان شامل ۲۰۰ روستا در مدت 3 سال آبرسانی می‌شود.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
پل خسرج در شهرستان کرخه، یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام در خوزستان است که عملیات ساخت آن بعد از 7سال بار دیگر آغاز شده است.