13
سه شنبه 7 مرداد 1399
شماره 7999
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کاهش 80 درصدی خرید سکه

چند و چون
قیمت‌ها در بازار طلا بعد از هفته‌ها صعود، هفته گذشته تحت‌تأثیر تزریق ارز به بازار، سیر نزولی در پیش گرفت و با وجود روند افزایشی قیمت‌ها در بازار جهانی، نرخ ‌طلا و سکه در بازار ایران کاهش یافت.
ویژه
درصورتی که به هر دلیلی نیاز به ذخیره انواع مایعات، از آب آشامیدنی گرفته تا سوخت، اسید و... را دارید و برای انجام این کار ملزم به خرید تانکرها و مخازن پلی‌اتلین یا فلزی ذخیره‌سازی‌ هستید، توجه داشته باشید که این مخازن بنابر نوع کاربری ویژگی‌های خاص خود را دارند که باید هنگام خرید به آن توجه کنید.
​​​​​​​با وجود قیمت‌گذاری و توزیع تخم‌مرغ با نرخ مصوب دولتی، اختلاف قیمت خرده‌فروشی هر شانه تخم‌مرغ با نرخ مصوب وزارت صنعت به 10هزار تومان رسیده است.
​​​​​​​گرانی انواع حبوبات و خواربار که از اردیبهشت‌ماه امسال متاثر از حذف ارز دولتی سیر صعودی به‌خود گرفته است، همچنان ادامه دارد.
​​​​​​​افزایش قیمت انواع آبزیان در حالی موجب جای خالی ماهیان آزاد و پرورشی در سفره اغلب خانوارهای ایرانی شده است که رشد صادرات و گرانی انواع میگو دست ساحل‌نشینان را نیز از این محصول کوتاه کرده است.

صادرنشدن شیرخشک به نفع کیست؟

شرکت‌های لبنی و اتحادیه دامداران معتقدند در حالی ‌که 70درصد نهاده‌های دامی را از بازار سیاه خریداری می‌کنند دلیلی برای اجرای سیاست‌های بازدارنده صادراتی مثل ممنوعیت و وضع عوارض وجود ندارد
صنعت تولید لبنیات از ابتدای امسال با مشکلات زیادی مواجه بوده که بخش زیادی از آن به کرونا و بسته‌شدن مرزهای صادراتی برمی‌گردد.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر قصد خرید انواع گوشی تلفن معمولی برای منزل یا تلفن‌های سانترال برای محیط اداری یا محل کسب و کارتان را دارید، راسته بازار این محصولات در میدان امام خمینی تهران یکی از مراکزی است که می‌توانید با گشت و ‌گذار در آن، بین مدل‌های متنوع محصولات موجود، گوشی تلفن مدنظرتان را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری کنید.