3
سه شنبه 7 مرداد 1399
شماره 7999
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
برای ترویج فرهنگ کاهش تولید پسماند و تفکیک در مبدا، تفاهمنامه همکاری میان وزارت امور خارجه، سازمان مدیریت پسماند و شهرداری منطقه۱۲برای اجرای طرح کاپ منعقد شد.
معاون امور بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران از عضویت این مجموعه در انجمن بین‌المللی آیزوکارپ خبر داد که در نتیجه پیگیری‌ها و رایزنی‌های این معاونت انجام شد.
ساختمان‌های نوساز ولی ناایمن به یکی از معضلات پایتخت بدل شده‌اند، معضلی که نگرانی‌های جدی درباره آسیب دیدگی جمعیت ساکن آن در هنگام حوادثی مانند زلزله وجود دارد
چندی پیش حکم ممنوعیت زباله گردی کودکان توسط پیروز حناچی، شهردار تهران برای حمایت از حقوق این کودکان امضا شد.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و پیگیری وزیر کشور

مترو با مشارکت نفس تازه کرد

مروری بر برنامه‌های تکمیل، توسعه و نوسازی مترو و اتوبوسرانی که تا پایان سال به اجرا درمی‌آید
1500میلیارد تومان اوراق مشارکت گره بزرگی را از سر راه مشکلات توسعه و تکمیل ایستگاه‌های مترو و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران باز کرده است.
موانع و چالش‌های شفافیت در شهر تهران

موانع و چالش‌های شفافیت در شهر تهران

آیا مقاومت‌هایی که در تحقق شفافیت صورت می‌گیرد، روند فعالیت‌های سامانه شفافیت را کند می‌کند؟
توسعه شهری مبتنی بر «شفافیت» است که تحقق آن در کلانشهر تهران به‌نظر می‌رسد با موانع و چالش‌هایی روبه‌رو‌ست. برنامه‌ریزی شهری، نقش مشارکت، دیجیتال‌شدن و... در شفافیت نقش پررنگی دارد که پرداختن به هر یک از این مسائل می‌تواند شهر را به سمت و سوی شفافیت سوق دهد.
مراجعه کمتر به بوستان آب و آتش
مدیر روابط عمومی مجموعه اراضی عباس آباد درباره آخرین وضعیت فعالیت این مجموعه با توجه به شیوع کرونا گفت: از تمام مجموعه‌های اراضی عباس آباد تنها فضاهای روباز این مجموعه مانند بوستان آب و آتش و طالقانی دایر هستند، اما با توجه به شیوع کرونا مردم تمایلی به حضور در این فضاها ندارند. ما نیز تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم و هر زمانی که ابلاغیه تعطیلی آنها به‌دست ما برسد، آنها را تعطیل می‌کنیم.