14
یکشنبه 29 دی 1398
شماره 7861
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
افزایش قیمت‌ها و کاهش قدرت خرید مردم موجب رکود بازار و حذف برخی محصولات غیرضروری از سبد مصرفی خانوارها شده است اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تقاضا برای اقلام کالایی مرتبط با تزیینات منزل مانند انواع پرده افزایش می‌یابد.
گرچه خرید لوازم خانگی بستگی زیادی به نوع کاربرد، سلیقه و قدرت خرید مشتریان دارد، اما در خرید برخی اقلام مانند یخچال و یخچال فریزر، محدودیت رنگ‌ها به سیلور و سفید، قدرت انتخاب مشتریان را کم کرده است.
کمبود، گرانی و عرضه برخی تایرهای وارداتی بی‌کیفیت در بازار، در حالی موجب گلایه مالکان خودروهای سواری سبک و تجاری - باری شده است که تولیدکنندگان از تأثیر تنگناهای تامین مواداولیه بر تولید این اقلام خبر می‌دهند.
افزایش شدید قیمت و کاهش تقاضای خرید برای انواع واحد مسکونی زمینه سردرگمی خریداران و فروشندگان در بازار مسکن را فراهم کرده است.
مشکلات تامین و تخصیص ارز و واردات چای از ابتدای امسال، موجب افزایش قیمت انواع چای خارجی و رشد تقاضا و گرانی چای تولید داخل در بازار شد.
کوییک آر در واقع همان کوییک عرضه‌شده قبلی به بازاراست که اکنون با تنوع رنگ در تریم‌های مختلف مشکی – قرمز، قرمز – مشکی، سفید – مشکی و سفید – قرمز و با قیمت حدود 70میلیون تومانی به مشتریان عرضه می‌شود

بوقلمون سایپا به بازارآمد

تغییر پلت‌فرم، فیس‌لیف و تریم محصولات قبلی برای تنوع‌‌بخشی به سبد محصولات و عرضه خودروهای جدید رویه‌ای مرسوم در همه شرکت‌های خودروسازی دنیاست.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر علاقه‌مند به نگهداری گل و گیاه در منزل یا ویلای خود هستید یا به‌دلیل نوع شغل و حرفه‌تان با اینگونه اقلام سروکار دارید، خرید انواع گل و گیاه و ملزومات مرتبط آن از راسته‌های بزرگ فروش اینگونه اقلام مانند بورس گل و گیاه غرب تهرانشهید آبشناسان موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود.